Czesc.
Kupilem Smarta z przebiegiem 88kkm. Bral olej. Nacieszylem sie nim przez jeden dzien po czym silnik stanal i od tej pory pali juz tylko na 2 cylindy. Podejrzewam typowe uszkodzenie czyli wykruszony zawor. Niestety mieszkam za granica i tutaj za naprawe zaspiewali mi 11tys zl wiec postanowilem zabrac sie za to sam (znam sie troche na mechanice). Aby ulatwic sobie robote chce kupic kompletna glowice i ja poprostu wymienic....i tutaj jest moje pytanie. Czy dam rade wymontowac glowiece bez wyciagania silnika z auta ? Slyszalem od kolegow, ze tak robia w niektorych warsztatach ale chcialem to potwierdzic.
Do roboty zabralem sie oczywiscie od "pupy" strony. Zdjelem zderzak, belke....i dzis mam zamiar demonotwac auto dalej. Teraz czas na tlumik, potem turbo itd.
Czy ktos rozkladal kiedys osobiscie (lub widzial jak to inni robili) benzynowy silnik FT ? Bede wdzieczny za wszelkie uwagi na ten temat.
Pozdrawiam z wietrznej wyspy.
waflo
p.s. Co moglo byc powodem, ze auto dosc mocna kopcilo (palilo olej) zanim calkiem sie popsulo. Czy to swiadczy o rysach na gladziach cylindrow czy moze jest jakas inna droga ktoredy olej przedostawal sie do komory spalania ?
Kupilem Smarta z przebiegiem 88kkm. Bral olej. Nacieszylem sie nim przez jeden dzien po czym silnik stanal i od tej pory pali juz tylko na 2 cylindy. Podejrzewam typowe uszkodzenie czyli wykruszony zawor. Niestety mieszkam za granica i tutaj za naprawe zaspiewali mi 11tys zl wiec postanowilem zabrac sie za to sam (znam sie troche na mechanice). Aby ulatwic sobie robote chce kupic kompletna glowice i ja poprostu wymienic....i tutaj jest moje pytanie. Czy dam rade wymontowac glowiece bez wyciagania silnika z auta ? Slyszalem od kolegow, ze tak robia w niektorych warsztatach ale chcialem to potwierdzic.
Do roboty zabralem sie oczywiscie od "pupy" strony. Zdjelem zderzak, belke....i dzis mam zamiar demonotwac auto dalej. Teraz czas na tlumik, potem turbo itd.
Czy ktos rozkladal kiedys osobiscie (lub widzial jak to inni robili) benzynowy silnik FT ? Bede wdzieczny za wszelkie uwagi na ten temat.
Pozdrawiam z wietrznej wyspy.
waflo
p.s. Co moglo byc powodem, ze auto dosc mocna kopcilo (palilo olej) zanim calkiem sie popsulo. Czy to swiadczy o rysach na gladziach cylindrow czy moze jest jakas inna droga ktoredy olej przedostawal sie do komory spalania ?