Nie robiłem tego, ale przy zabawie z reflektorami poznałem nieco budowę przodu F2 450.
Najpierw musisz zdjąć cały przód - panele. Wtedy jest w miarę łatwy dostęp do wszystkich elementów, które ewentualnie trzeba by jeszcze zdemontować.
Nowa chłodnica jest prawdopodobnie razem z osuszaczem, w związku z tym rozpakowanie powinieneś zostawić na sam koniec, by osuszacz nie wciągnął za wiele wilgoci z atmosfery, gdyż tym samym osuszacz straci część ze swych właściwości.
Przy używanej chłodnicy nie ma tego problemu, pozostaje dodatkowo wymienić osuszacz, który niezabezpieczony stracił całe swe właściwości.
Oczywiście zasadną jest wymiana wszystkich uszczelnień klimatyzacji na połączeniach,które będą rozkręcane.
Ponieważ skraplacz jest pierwszy od przodu względem chłodnicy cieczy, tym samym jest do niego łatwy dostęp.
Najpierw musisz zdjąć cały przód - panele. Wtedy jest w miarę łatwy dostęp do wszystkich elementów, które ewentualnie trzeba by jeszcze zdemontować.
Nowa chłodnica jest prawdopodobnie razem z osuszaczem, w związku z tym rozpakowanie powinieneś zostawić na sam koniec, by osuszacz nie wciągnął za wiele wilgoci z atmosfery, gdyż tym samym osuszacz straci część ze swych właściwości.
Przy używanej chłodnicy nie ma tego problemu, pozostaje dodatkowo wymienić osuszacz, który niezabezpieczony stracił całe swe właściwości.
Oczywiście zasadną jest wymiana wszystkich uszczelnień klimatyzacji na połączeniach,które będą rozkręcane.
Ponieważ skraplacz jest pierwszy od przodu względem chłodnicy cieczy, tym samym jest do niego łatwy dostęp.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!