Czy ktoś z Was spotkał się może z takim przypadkiem --- PRACA WSKAZNIKA DOŁADOWANIA ciśnienie jakby nie schodzi dół ( o ile dobrze pamiętam powinno być na -6 albo -8 ) w każdym razie do niedawna tak było, a w tej chwili PO KOLEJNYM sprawdzeniu turbosprężąrki i jej montażu zatrzymuje się na -4 nie spada niżej i w dodatku faluje (silnik przez to też na wolnych obr np. jak stoi się na czerwonym świetle to nierówno pracuje) ! Dodam gazu, odpuszczę, strzałka opadnie i po chwili znów hop na -4 i faluje --- tak jak widać na filmie....
Odczuwalny jest oczywiście brak mocy, przy max. obciążeniu ładuje 0.3-0.4bar pomimo że silnik po remoncie, turbosprężarka kompleksowo zregenerowana a w dodatku trzy razy sprawdzana i ustawiona wg. serwisu zajmującego się tym na 100% poprawnie, kolektor wydechowym nowy, przewodach podciśnieniowych w większości wymienione na nowe (kilka było sparciałych) , szczelny intercooler (oczywiście f. powietrza nowy, i oczyszczony układ zasysania powietrza). Czy ktoś z Was może spotkał się z takimi objawami albo podobnymi i co było problemem?Czy jakiś czujnik może powodować takie zachowanie i odcięcie tak drastyczne mocy w tym aucie !?!?!?!?
Odczuwalny jest oczywiście brak mocy, przy max. obciążeniu ładuje 0.3-0.4bar pomimo że silnik po remoncie, turbosprężarka kompleksowo zregenerowana a w dodatku trzy razy sprawdzana i ustawiona wg. serwisu zajmującego się tym na 100% poprawnie, kolektor wydechowym nowy, przewodach podciśnieniowych w większości wymienione na nowe (kilka było sparciałych) , szczelny intercooler (oczywiście f. powietrza nowy, i oczyszczony układ zasysania powietrza). Czy ktoś z Was może spotkał się z takimi objawami albo podobnymi i co było problemem?Czy jakiś czujnik może powodować takie zachowanie i odcięcie tak drastyczne mocy w tym aucie !?!?!?!?