reklama dźwignią handlu
ta maszyna do wyważania Cimat ze zdjęcia nie obsługuje takich małych wirników jak GT12 i GT20 .
<Myjka ultradźwiękowa to chinszczyzna z Allegro rekomendowana do protez zębowych oraz zegarków mechanicznych ale samo jej posiadanie robi juz jakis prestiż .
By nie było lipy trzeba wypiaskowac kolektor w chinskiej myjce koloru czerwonego ze zdjęcia ( mam tez taka kosztowała tysiaka :P))
Zestaw Mellet a to łozysko rurkowe i dwa pierścienie co koszuje ok 100zł , cała operacja polega na wymianie tych części .
I teraz ciekawostka , po wysyłce turbiny która jest tylko lekko zużyta tzn cały czas działą dobrze cena 599zł pozostaje bo wyedy wymieniamy zestaw klamotów za 50 zł i jest git , troche pia chu i towar wygląda pierwsza klasa , ale jak okaże sie ze wirnik jest złom bo cos wpadło albo korpus jest wyrąbany w miejscu gdzie uszczelniają pierścionki to dzwoni pan z firmy i mówi ze uszkodzenia wykraczają poza standardowy pakiet naprawy i cena wynosi np 1500zł , czy sie pan pani godzi czy nie ?
jak nie to koszt oględzin i wyceny ok 200zł inaczej nie odeślemy turba.
Moi klienci wiele razy relacjonowali taki przebieg próby naprawy turbiny w jakims mega zaj*bistym warsztacie .
To nie znaczy ze ta firma nie potrafi naprawiac turbin , VW Audi Group 100% zadowolenia , cięzarówki koparki i inne sprzęty tez 100% ok ale smart ze względu na mikro rozmiary taki łatwy i tani nie jest w serwisie turba.
CDI jest duzo taniej i łatwiej naprawic niz benzyne , do benzyny juz lepiej i paradoksalnie taniej jest kupic nowa niz rpobić poważny remont , lub chociaz dobrą używke .
Nie spotkałem sie jeszcze że uzywka nie mająca luzów z prostymi łopatkami i ogólnie wyglądająca dobrze sprawiała jakies problemy , często spotykam dosyc duże luzy na wirnikach a mimo to wszystko działa prawidłowo.
ta maszyna do wyważania Cimat ze zdjęcia nie obsługuje takich małych wirników jak GT12 i GT20 .
<Myjka ultradźwiękowa to chinszczyzna z Allegro rekomendowana do protez zębowych oraz zegarków mechanicznych ale samo jej posiadanie robi juz jakis prestiż .
By nie było lipy trzeba wypiaskowac kolektor w chinskiej myjce koloru czerwonego ze zdjęcia ( mam tez taka kosztowała tysiaka :P))
Zestaw Mellet a to łozysko rurkowe i dwa pierścienie co koszuje ok 100zł , cała operacja polega na wymianie tych części .
I teraz ciekawostka , po wysyłce turbiny która jest tylko lekko zużyta tzn cały czas działą dobrze cena 599zł pozostaje bo wyedy wymieniamy zestaw klamotów za 50 zł i jest git , troche pia chu i towar wygląda pierwsza klasa , ale jak okaże sie ze wirnik jest złom bo cos wpadło albo korpus jest wyrąbany w miejscu gdzie uszczelniają pierścionki to dzwoni pan z firmy i mówi ze uszkodzenia wykraczają poza standardowy pakiet naprawy i cena wynosi np 1500zł , czy sie pan pani godzi czy nie ?
jak nie to koszt oględzin i wyceny ok 200zł inaczej nie odeślemy turba.
Moi klienci wiele razy relacjonowali taki przebieg próby naprawy turbiny w jakims mega zaj*bistym warsztacie .
To nie znaczy ze ta firma nie potrafi naprawiac turbin , VW Audi Group 100% zadowolenia , cięzarówki koparki i inne sprzęty tez 100% ok ale smart ze względu na mikro rozmiary taki łatwy i tani nie jest w serwisie turba.
CDI jest duzo taniej i łatwiej naprawic niz benzyne , do benzyny juz lepiej i paradoksalnie taniej jest kupic nowa niz rpobić poważny remont , lub chociaz dobrą używke .
Nie spotkałem sie jeszcze że uzywka nie mająca luzów z prostymi łopatkami i ogólnie wyglądająca dobrze sprawiała jakies problemy , często spotykam dosyc duże luzy na wirnikach a mimo to wszystko działa prawidłowo.
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl