wspomaganie w smarcie to jakis absurd
jakich by gum nie założyc to i tak kierownica kręci sie lekko
wyjątkiem jest sytuacja gdy krzyżak w drązku kierowniczym jest zabrudzony ale wystarczy popsikać wd40 by było ok - sytuacja opisana przez Lolka który z powodu oporów kręcenia kierownicą wymienił maglownice na inną podejrzewając ją o uszkodzenie .
A te schematy sa z nowego smarta 451 - to zupełnie inny inaczej skonstruowany samochód niż model 450.
jakich by gum nie założyc to i tak kierownica kręci sie lekko
wyjątkiem jest sytuacja gdy krzyżak w drązku kierowniczym jest zabrudzony ale wystarczy popsikać wd40 by było ok - sytuacja opisana przez Lolka który z powodu oporów kręcenia kierownicą wymienił maglownice na inną podejrzewając ją o uszkodzenie .
A te schematy sa z nowego smarta 451 - to zupełnie inny inaczej skonstruowany samochód niż model 450.
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl