jeśli ktoś odczuwa dyskomfort braku wspomagania to znakiem tego jest jakaś usterka układu kierowniczego, zazwyczaj jest to lekko zatarty krzyżak kolumny kierowniczej - ten widoczny po skręceniu kół od strony koła lewego i aby pozbyć sie oporów przy skręcaniu nalezy tego delikwenta spsikać WD 40 lub podobnym specyfikiem ,pokręcić kierownicą i operacje powtórzyc kilkakrotnie , jesli opory były to miną .
jest prawdopodobne ale mniej że źródłem jest końcówka lub po 2001 łożysko amortyzatora - rozwiązanie ze sprężyną - to nowsze zawieszenie to porażka konstrukcyjna w stos do starego rozwiązania(większośc samochodów ma takie rozwiązanie ale w smarcie jest ono za bardzo awaryjne w stos do starszych smartów z resorem kompozytowym gdzie dosłownie nic sie nie psuje w tym układzie)
jest prawdopodobne ale mniej że źródłem jest końcówka lub po 2001 łożysko amortyzatora - rozwiązanie ze sprężyną - to nowsze zawieszenie to porażka konstrukcyjna w stos do starego rozwiązania(większośc samochodów ma takie rozwiązanie ale w smarcie jest ono za bardzo awaryjne w stos do starszych smartów z resorem kompozytowym gdzie dosłownie nic sie nie psuje w tym układzie)
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl