Dragonie,nie martw się.
Ja też miałem dużo zapału lecz droga okazała się za stroma i poddałem sie.Problem polega na tym,że silnik maglownicy jest sterowany po CAN-ie (prędkość obrotowa zwiększa bądz zmniejsza prace wspomagania - silnika na maglownicy)potrzebna jest dodatkowa wiązka +oprogramowanie cena w SC Berlin ok.300 Euro +100 za maglownice.Stosunek ceny do korzyści zdecydował o zaprzestaniu.Był jeszcze pomysł 2 przekazników (stalej pracy silnika niezaleznie od predkości) ale to zbyt niebezpieczne przy wiekszych prędkościach.
Ja też miałem dużo zapału lecz droga okazała się za stroma i poddałem sie.Problem polega na tym,że silnik maglownicy jest sterowany po CAN-ie (prędkość obrotowa zwiększa bądz zmniejsza prace wspomagania - silnika na maglownicy)potrzebna jest dodatkowa wiązka +oprogramowanie cena w SC Berlin ok.300 Euro +100 za maglownice.Stosunek ceny do korzyści zdecydował o zaprzestaniu.Był jeszcze pomysł 2 przekazników (stalej pracy silnika niezaleznie od predkości) ale to zbyt niebezpieczne przy wiekszych prędkościach.