(28.05.2015, 22:00)jakubo napisał(a): Albo zrób zlew do butelki lepsze wyjście bo nie będzie walił olejem w kolektor.
Jakub, Tez o tym myslalem, ale trzeba bedzie to kontrolowac, no i butelka musi byc gdzies wcisnieta ponizej coolera:(. No nic, czekam jeszcze na ,,wiatrolap,, pod coolka i bede myslal co zrobic zeby to dziadostwo sie nie przecieralo - nie telepotalo. Nie wiem co jest zrobione w tym moim Passion, kupilem uzywanego i facet usztywnil wiatrak na coolerze jakimis gumami, a zamiast klipsa jest wkrecona sruba, nie wiem co jest zrobione pod coolerem, boje sie to rozbierac zeby tylko sprawdzic, bo pasion ,,gada,, jak benzyna a ten pure jak kurna traktor:(. ps. Jakub, widze u Ciebie anty EGR, bede zainteresowany. jednak wolalbym ANTY PRZEPLYWOMIERZ, w pasion jest od nowosci, w pure juz drugi sie wykorbil, koszt przeplywki do 451 cdi to 1300zl!! w aso, nie ma zamiennikow, nie ma tego dziadostwa do kupienia nigdzie pr0cz aso! merc dogadal sie z siemensem i d0pa blada, mozecie wygooglac caly internet! przeplywka tylko w aso smart lub merc:( podam nr chipa: siemens vdo 5WK97018 i dalej jest LOGO SMART I POD SPODEM NR: A 000 094 31 48/ 003. Nie interesuje mnie uzywka, bo nie chce mi sie latac na poczte i odsylac, to tyle narazie pomaga odlaczenie przeplywki i wszystko wraca do normy, ale pali sie kontrolka silnika.
(28.05.2015, 16:49)Kanapa napisał(a): Zaślep - pewnie wskoczyła dodatkowa ekologia.Tak pewnie zrobie, nie widze innego wyjscia. Zastanawiam sie czy to nie jest poprostu spust oleju przed demontarzem? Pewnie sie myle ale po cos to kurde jest