(02.07.2015, 20:47)Mrozu napisał(a): Rozgranicz wibracje przy jakiejś prędkości bez hamowania co wskazuje na układ napędowy od wibracji w trakcie hamowania co wskazuje ewidentnie na układ hamulcowy.
Jeśli po zmianie/toczeniu bębnów hamulcowych coś się zmienia to trzeba szukać w tym obszarze. Możliwe ze jest skorodowana/ ma wrzery powierzchnia piasty przylegająca do bębna hamulcowego i będzie wibracja przy hamowaniu. Należy zdjąć bębny i sprawdzić powierzchniępiasty czujnikiem zegarowym oraz wzrokowo czy jest gładka.
To nie tak do końca można rozgraniczyć, hamulce mogą być OK i tylko potęgować efekt czegoś krzywego w układzie napędowym. Oczywiście zacząć trzeba elementów układu hamulcowego, ale skoro wibracje są na dwóch kompletach bębnów, to raczej problem jest gdzieś indziej.
Można sprawdzić paluchem czy jest równe tarcie na obwodzie bo jeśli zostały ostro nagrzane i ostudzone na dociśniętych szczękach to może być, że wymiar jest prawidłowy ale tarcie nie jest równomierne, tylko to zwykle występuje w ciężkich autach z automatem i to z przodu i na prawdę nie chce mi się wierzyć, że stało się w smarku, na tylnej osi.
Ściągałeś może szczęki, żeby obejrzeć czy wszystko gra z mocowaniem etc?