Cześć,
Mam ten sam problem z blednym wskazaniem paliwa w zbiorniku. Raz jest pol baku a po ponownym odpaleniu samochodu pokazuje 4.5 L.... i tak w kolko w roznych konfiguracjach. Czytając wszystkie wasze wypowiedzi zabrałem się dzisiaj za sprawdzenie zegarów i opornowsci na opisanych przez Was rezystorach. Miernik pokazuje rowno 165 omow na obu więc zakładam że zegary mam sprawne. Myślicie że poprawienie tych styków pod siedzeniem tylnym pomoże? Z pewnoscia nie wydam kilku stow na nowe pompy itp, wole tankowac do pelna i sprawdzac ilosc przejechanych km... Tym bardziej że dopiero wymieniłem sprzeglo za 1000 zł...
Mam ten sam problem z blednym wskazaniem paliwa w zbiorniku. Raz jest pol baku a po ponownym odpaleniu samochodu pokazuje 4.5 L.... i tak w kolko w roznych konfiguracjach. Czytając wszystkie wasze wypowiedzi zabrałem się dzisiaj za sprawdzenie zegarów i opornowsci na opisanych przez Was rezystorach. Miernik pokazuje rowno 165 omow na obu więc zakładam że zegary mam sprawne. Myślicie że poprawienie tych styków pod siedzeniem tylnym pomoże? Z pewnoscia nie wydam kilku stow na nowe pompy itp, wole tankowac do pelna i sprawdzac ilosc przejechanych km... Tym bardziej że dopiero wymieniłem sprzeglo za 1000 zł...