(11.03.2018, 23:24)Forfour 1.5 dci napisał(a): Kolega Brzozak ma rację, też w zeszłym roku wydłubałem trik z evolution z zimnymi lutami tych dwóch oporników, przelutowałem i zaczęło działać jak należy. Kierownica w dół, dwie śruby i wypięcie kostki i zegary w rękach. Jeśli ktoś potrzebuje to pisać to podeślę instrukcje step by step.
Witam. Kolega Brzozak trafił w 10 jeżeli chodzi o niedziałający, mrugający wskaźnik paliwa. Również potwierdzam jeżeli chodzi o mój przypadek, pomogło. Co ciekawe oba rezystory [331] pokazywały pod miernikiem 165 ohmów. Pomyślałem : pływak w zbiorniku padnięty. Ale profilaktycznie postanowiłem przelutować te 4 luty ( nie za profesional , ale efekt się liczy ). Składam licznik do kupy , podłączam i eureka : wskaźnik działa.
P.S. Poprzedni właściciel kupił smarka w DE gdy już wskaźnik nie działał. jego żona 3 lata jeździła tankując do pełna co 500 km.