(12.11.2019, 21:27)daromonia napisał(a):(11.03.2018, 23:24)Forfour 1.5 dci napisał(a): Kolega Brzozak ma rację, też w zeszłym roku wydłubałem trik z evolution z zimnymi lutami tych dwóch oporników, przelutowałem i zaczęło działać jak należy. Kierownica w dół, dwie śruby i wypięcie kostki i zegary w rękach. Jeśli ktoś potrzebuje to pisać to podeślę instrukcje step by step.
Witam. Kolega Brzozak trafił w 10 jeżeli chodzi o niedziałający, mrugający wskaźnik paliwa. Również potwierdzam jeżeli chodzi o mój przypadek, pomogło. Co ciekawe oba rezystory [331] pokazywały pod miernikiem 165 ohmów. Pomyślałem : pływak w zbiorniku padnięty. Ale profilaktycznie postanowiłem przelutować te 4 luty ( nie za profesional , ale efekt się liczy ). Składam licznik do kupy , podłączam i eureka : wskaźnik działa.
P.S. Poprzedni właściciel kupił smarka w DE gdy już wskaźnik nie działał. jego żona 3 lata jeździła tankując do pełna co 500 km.
165 omów to poprawna wartość bo rezystory są połączone równolegle. Gdyby była inna wartość to wówczas można by się zastanawiać.
Star diagnoza trójmiasto.