Wszystkie wymienione w tekście smarty to CDI
np. Full doładowany na trasie odemnie do Cieszyna gdzie dotankowywałem paliwa:
2,6l po przejachaniu 76km czyli wychodzi ok 3,5l na 100km. W tamtą strone jechałem cały czas na klimie ( na 2 sopniu - 2 swiatełka zapalone ) spowrotem tylko przez niewielki czas jechałem z klimą i spalanie było dużo niższe. Z tego co porównywałem spowrotem z Gotkiem ( który miał inny soft tzw. remap - chiptuning) na każdych 100km przejchanych byłem o kulę więcej paliwa (tzn On tracił ją znacznie szybciej ) . Tak przeliczając wówczas na szybko wychodziło iż jego smart po remapie palił troszku ponad litr więcej na 100km co dało potwierdzenie na poczatku wyprawy na stacji paliw kiedy wjechaliśmy tankować komputer Gotka pokazywał stan baku 0.0 ja natomiast miałem jeszcze 1.5 ( czasami skakał na 2.0) paliwa (ale niewiem czy Gotek wówczas jechał z klimą, ja miałem ją włączoną cały czas ). Oboje posiadamy CDI i baki o tej samej pojemności bo trzeba pamiętać że smarty po lifcie mają bak większy o 10l
np. Full doładowany na trasie odemnie do Cieszyna gdzie dotankowywałem paliwa:
2,6l po przejachaniu 76km czyli wychodzi ok 3,5l na 100km. W tamtą strone jechałem cały czas na klimie ( na 2 sopniu - 2 swiatełka zapalone ) spowrotem tylko przez niewielki czas jechałem z klimą i spalanie było dużo niższe. Z tego co porównywałem spowrotem z Gotkiem ( który miał inny soft tzw. remap - chiptuning) na każdych 100km przejchanych byłem o kulę więcej paliwa (tzn On tracił ją znacznie szybciej ) . Tak przeliczając wówczas na szybko wychodziło iż jego smart po remapie palił troszku ponad litr więcej na 100km co dało potwierdzenie na poczatku wyprawy na stacji paliw kiedy wjechaliśmy tankować komputer Gotka pokazywał stan baku 0.0 ja natomiast miałem jeszcze 1.5 ( czasami skakał na 2.0) paliwa (ale niewiem czy Gotek wówczas jechał z klimą, ja miałem ją włączoną cały czas ). Oboje posiadamy CDI i baki o tej samej pojemności bo trzeba pamiętać że smarty po lifcie mają bak większy o 10l