Zacznij od rozruszania siłownika przy turbo, przy okazji sprawdź przewody czy są całe (przewód przyłączeniowy do tegoż siłowniczka). Zaznacz położenie śrub na cięgle, rozkręć to i sprawdź czy cięgno na turbinie porusza się, jeżeli nie to użyj jakiegoś specyfiku i to rozruszaj, następnie sprawdź czy pracuje siłownik, można to zrobić przy użyciu pompki samochodowej z końcówką do pompowania piłki ( tak robił Łysy z Biedronkiem) lub kompresor i ciśnienie do 1 bara, będzie to próba czy siłownik pracuje, jeżeli pracuje to trzeba odrdzewić i przesmarować, najlepiej jakimś smarem wysokotemperaturowym. Wszystko należy następnie poskładać, jak nadal będzie przeładowywał to dopiero regulować. Pamiętaj aby cięgno ustawić w tym samym miejscu i dobrze zakontrować. Aby zrobić regulację wskazane jest posiadanie wskaźnika ciśnienia doładowania. Reguluje się właśnie na tym cięgle, przesuwając w stronę siłownika zmniejszysz ciśnienie doładowania, odsuwając - zwiększysz. Wystarczą minimalne ruchy i już jest różnica. Poszukaj gdzieś na forum były parametry fabryczne ciśnienia doładowania. Oczywiście ciśnienie doładowania zmierzysz pod obciążeniem w czasie jazdy, a nie na postoju. Powodzenia - jak by coś to pytaj jak będę wiedział to podpowiem.
Co się spali to nie zgnije!!!