[temat przeniesiony]
Mam problem z Cisinieniem doładowania - gdy przyspieszam jest tak że leci na 1,5 bar i słychać jak zawór upustowy pracuje (strasznie głośny, wcześniej tak nie było) jest to już przy 3500 obrotów gdy dochodzi do 5 tyś przestaje przyspieszać. Na luzie cisnienie minimalnie skacze na -0,5, przy redukcji biegów cisnienie wogóle sie nie zmienia, robiłem pomiar od 0-100 i wyszło ponad 16 sekund ;/ a było poniżej 9 :( , Wcześniej zaobserwowałem jakiś wyciek z prawej strony pod silnikiem ale wydaje mi sie że to był płyn chłodzący (aczkolwiek w zbiorniku płynu chłodzącego nie było poniżej minimum) miał też problem ze zmianą biegów , była owiele wolniejsza niż zwykle, (nie mam żadnych tuningów i innych takich , zwykły seryjny Roadster SB2) czy może to dotyczyć komputera czy coś jest z turbiną albo z zaworem upustowym ?
Amadeo698
Adept
Mam problem z Cisinieniem doładowania - gdy przyspieszam jest tak że leci na 1,5 bar i słychać jak zawór upustowy pracuje (strasznie głośny, wcześniej tak nie było) jest to już przy 3500 obrotów gdy dochodzi do 5 tyś przestaje przyspieszać. Na luzie cisnienie minimalnie skacze na -0,5, przy redukcji biegów cisnienie wogóle sie nie zmienia, robiłem pomiar od 0-100 i wyszło ponad 16 sekund ;/ a było poniżej 9 :( , Wcześniej zaobserwowałem jakiś wyciek z prawej strony pod silnikiem ale wydaje mi sie że to był płyn chłodzący (aczkolwiek w zbiorniku płynu chłodzącego nie było poniżej minimum) miał też problem ze zmianą biegów , była owiele wolniejsza niż zwykle, (nie mam żadnych tuningów i innych takich , zwykły seryjny Roadster SB2) czy może to dotyczyć komputera czy coś jest z turbiną albo z zaworem upustowym ?
Amadeo698
Adept