Niejako wywołany do odpowiedzi, nie stosuję dystansów dla stalowych felg (opony zimowe) jak i alu (opony letnie).
Przy zimowych jakoś nie czuję potrzeby by koła "odsadzać" na zewnątrz, chociaż o około 15mm można by licowały się zewnętrzne boki opon kół z krawędziami błotników.
Dla "szerokich" letnich, tj. modelu felg które mam - Coreline, zewnętrzne boki opon kół licują się z krawędziami błotników, zatem zastosowanie dystansów wymuszałoby nakładki na krawędzie błotników w celu ich poszerzenia.
Mam obniżone zawieszenia w swoich 450, przed i polifcie po 30mm na przód i tył z RS-Parts, i to już skutkuje jazdą autem jak wrotką, a nie taczką (taczka - takie mam odczucie jak jadę żony Smartem 450 poliftem, w którym jest standardowe zawieszenie).
Może dla nieoryginalnych felg alu jak i przy standardowych "wąskich" dla standardowego zawieszenia dystanse się sprawdzają by poprawić trakcję.
No ale koszt zawiasu za 350€, jest znacznie wyższy od kosztu dystansów.
Ale dla mnie satysfakcją było jak mój pomarańczowy przedlift cdi, na "zakopiance" w występujących po sobie zakrętach, wkurzył gościa w BMW M3 (nie nadążał ) - tak wyglądało zewnętrznie i takie miało "oznakowanie". Dopiero na jednej z trochę dłuższych prostych jego moc była górą
Przy zimowych jakoś nie czuję potrzeby by koła "odsadzać" na zewnątrz, chociaż o około 15mm można by licowały się zewnętrzne boki opon kół z krawędziami błotników.
Dla "szerokich" letnich, tj. modelu felg które mam - Coreline, zewnętrzne boki opon kół licują się z krawędziami błotników, zatem zastosowanie dystansów wymuszałoby nakładki na krawędzie błotników w celu ich poszerzenia.
Mam obniżone zawieszenia w swoich 450, przed i polifcie po 30mm na przód i tył z RS-Parts, i to już skutkuje jazdą autem jak wrotką, a nie taczką (taczka - takie mam odczucie jak jadę żony Smartem 450 poliftem, w którym jest standardowe zawieszenie).
Może dla nieoryginalnych felg alu jak i przy standardowych "wąskich" dla standardowego zawieszenia dystanse się sprawdzają by poprawić trakcję.
No ale koszt zawiasu za 350€, jest znacznie wyższy od kosztu dystansów.
Ale dla mnie satysfakcją było jak mój pomarańczowy przedlift cdi, na "zakopiance" w występujących po sobie zakrętach, wkurzył gościa w BMW M3 (nie nadążał ) - tak wyglądało zewnętrznie i takie miało "oznakowanie". Dopiero na jednej z trochę dłuższych prostych jego moc była górą
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!