Hej,
Przy zakładaniu dystansów na przód (czy zakładaniu felg z innym ET) zmieniace promień zataczania koła i przy normalnej jeździe będzie się to objawiać większymi siłami na kierownicy (zwłaszcza na nierównościach). Natomiast problem może się zrobić duży przy gwałtwonej utracie powietrza w jednym z kół lub złapaniu kołem pobocza, miejcie na uwadze, że auto nie zachowa się jak to projektant przewidział. Szczególnie zwróćcie uwagę na to jak nie tylko wy jeździcie autem tylko np wasza żona/dziewczyna/córka, która prawdopodobnie ma mniej pary w łapach i łatwo jej ster z rąk wyrwać.
Z tyłu nie ma takiego problemu.
Przy zakładaniu dystansów na przód (czy zakładaniu felg z innym ET) zmieniace promień zataczania koła i przy normalnej jeździe będzie się to objawiać większymi siłami na kierownicy (zwłaszcza na nierównościach). Natomiast problem może się zrobić duży przy gwałtwonej utracie powietrza w jednym z kół lub złapaniu kołem pobocza, miejcie na uwadze, że auto nie zachowa się jak to projektant przewidział. Szczególnie zwróćcie uwagę na to jak nie tylko wy jeździcie autem tylko np wasza żona/dziewczyna/córka, która prawdopodobnie ma mniej pary w łapach i łatwo jej ster z rąk wyrwać.
Z tyłu nie ma takiego problemu.