Pamiętam jak w aucie innej marki miałem problem z przyspieszaniem.
Winna była pęknięta rurka łącząca elektryczną pompę paliwa z kołnierzem mocującym w zbiorniku.
Na postoju silnik na obroty się wkręcał bez problemu, a pod obciążeniem samochód był mułowaty. Przy pomiarze okazało się że ciśnienie paliwa przy zewnętrznym filtrze wynosiła niecałe 1 bar, przy nominalnym dochodzącym bodajże do 2 bar.
Nie pamiętam jak rozwiązana jest pompa paliwa w Smart, jeżeli podobnie to może masz podobny problem
Winna była pęknięta rurka łącząca elektryczną pompę paliwa z kołnierzem mocującym w zbiorniku.
Na postoju silnik na obroty się wkręcał bez problemu, a pod obciążeniem samochód był mułowaty. Przy pomiarze okazało się że ciśnienie paliwa przy zewnętrznym filtrze wynosiła niecałe 1 bar, przy nominalnym dochodzącym bodajże do 2 bar.
Nie pamiętam jak rozwiązana jest pompa paliwa w Smart, jeżeli podobnie to może masz podobny problem
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!