Witam!
Czy to falowanie obrotów wystepuje na zimnym silniku? czy też na ciepłym? i jaki jest zkres tego falowania?
W Cdi masz tylko 2 elemenyu odpowiedzialne za równomierna pracę silnika : czujnik połozenia wału i zawór sterowania cisnieniem na listwie wtryskowej ( ten na zdjeciu) nie jest to czujnik cisnienia jak pisze kolega powyżej ( czujnik cisnieninia można wyłaczyć silnik pracuje nadal stabilnie -akurat sprawdziłem)
można jeszcze sprawdzić turbo lub odłaczyć nieszczęsny EGR - choć ten nie powinien sie właczyc na wolnych obrotach
Czy to falowanie obrotów wystepuje na zimnym silniku? czy też na ciepłym? i jaki jest zkres tego falowania?
W Cdi masz tylko 2 elemenyu odpowiedzialne za równomierna pracę silnika : czujnik połozenia wału i zawór sterowania cisnieniem na listwie wtryskowej ( ten na zdjeciu) nie jest to czujnik cisnienia jak pisze kolega powyżej ( czujnik cisnieninia można wyłaczyć silnik pracuje nadal stabilnie -akurat sprawdziłem)
można jeszcze sprawdzić turbo lub odłaczyć nieszczęsny EGR - choć ten nie powinien sie właczyc na wolnych obrotach