stuki w 450 cdi - 1.przy stałym obciążeniu silnika podczas jazdy w okolicach 2000-2500rpm - zuzyte szklanki - by naprawic trzeba wymienic komplet szklanki plus dźwignie
2.stuki podczas postoju jak i pracy - przy większym przebiegu potrafi wyrobic sie zębatka łańcucha pompy oleju i przeskakiwac na niej łańcuch - trzeba zdjąć pokrywę boczna i sprawdzić
3. nieregularne stuki na biegu jałowym ale i podczas pracy - uszkodzona końcówka wtryskiwacza - naprawa prosta jak budowa cepa - wystarczy inadło i klucz nastawny zadnych regulacji jak to było w starszych wtryskach - jedynie wymiana końcówki , oryginał nowy Bosch na allegro 170zł , uzywany wtrysk 150zł , regeneracja u "specjalistów" kilkakrotnie więcej ale naprawde mało co jest tam do zepsucia , Jedyny problem trudny do naprawy w tych wtryskach to lanie dużej ilości paliwa w przelew ale to jest problem tylko wtedy gdy auto gaśnie przy duzym obciązeniu , w nnym przypadku tego sie NIE ROBI , chyba ze ktoś ma nadmiar gotówki to wtedy co innego
Jeszcze nie spotkałem by w CDI stukały panewki ale jakby tak było to można ten silnik wyrzucić na złom bo w sytuacji gdy jest dostateczne smarowanie taki problem nie występuje , i tu uwaga w cdi sa panewki typu sputer czyli z innego materiału niz w benzynie i kpl panewek kosztuje 1200zł ale sa naprawde trudne do zabicia w normalnych warunkach eksploatacyjnych .Zazwyczaj ten silnik przy naturalnym duzym zuzyciu szybciej nie będzie zapalał z powodu za niskiej kompresji niż będą stukały panewki .
Youtube: Robert brzost
2.stuki podczas postoju jak i pracy - przy większym przebiegu potrafi wyrobic sie zębatka łańcucha pompy oleju i przeskakiwac na niej łańcuch - trzeba zdjąć pokrywę boczna i sprawdzić
3. nieregularne stuki na biegu jałowym ale i podczas pracy - uszkodzona końcówka wtryskiwacza - naprawa prosta jak budowa cepa - wystarczy inadło i klucz nastawny zadnych regulacji jak to było w starszych wtryskach - jedynie wymiana końcówki , oryginał nowy Bosch na allegro 170zł , uzywany wtrysk 150zł , regeneracja u "specjalistów" kilkakrotnie więcej ale naprawde mało co jest tam do zepsucia , Jedyny problem trudny do naprawy w tych wtryskach to lanie dużej ilości paliwa w przelew ale to jest problem tylko wtedy gdy auto gaśnie przy duzym obciązeniu , w nnym przypadku tego sie NIE ROBI , chyba ze ktoś ma nadmiar gotówki to wtedy co innego
Jeszcze nie spotkałem by w CDI stukały panewki ale jakby tak było to można ten silnik wyrzucić na złom bo w sytuacji gdy jest dostateczne smarowanie taki problem nie występuje , i tu uwaga w cdi sa panewki typu sputer czyli z innego materiału niz w benzynie i kpl panewek kosztuje 1200zł ale sa naprawde trudne do zabicia w normalnych warunkach eksploatacyjnych .Zazwyczaj ten silnik przy naturalnym duzym zuzyciu szybciej nie będzie zapalał z powodu za niskiej kompresji niż będą stukały panewki .
Youtube: Robert brzost
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl