(23.12.2017, 01:03)LAZY. napisał(a): Mój bosch przejechał ponad 190.000 i wymieniony został w nim regulator- pękł i szczotki były już nieco zjechane.
Szperałem po necie i samo słowo ,,alternator smart" podnosi znacznie jego cenę. Wydaje mi się że alternatory od B klasy cdi są takie same i są dużo tańsze do smartowych. Pogubiłem się jednak w oznaczeniach i nie dochodziłam dalej.
Oj, nie. Sprawdziłem - inny montaż i amperaż. I o ile 5A więcej to nie jest żaden problem, to zmiana mocowania już takowych problemów może nastręczać. Elektrycznie - inny montaż (A160, CDI 1,7, 44kW). Pewne podobieństwa we wtyczce wykazuje model z A-Klasse (W169) A 160 1,5/70kW. Również 90A, jednakże w dalszym ciągu inny montaż i średnica koła pasowego - 50mm, a realnie - co we wtyczce, to kwestia do rozgryzienia. W 450 CDI to 53mm. Cenowo - deal zupełnie nieopłacalny, przykładowo Bosch - 1161 zł minus 250 za zwrot starego (o ile się posiada taki sam). Nie sprawdzałem średnicy i długości alternatora. Czy wejdzie? - loteria fantowa na drogich fantach