no i dostałem się do tej manetki i ją rozebrałem o czym za chwilę
ale teraz takie mam pytanie, jaka jest kolejność pracy wycieraczki na poszczególnych pozycjach manetki ? (nie mam żadnej instrukcji do auta),
bo mi wychodzi że jest tak - kolejność przełączeń manetki:
pozycja 1 - czasowa praca wycieraczki
pozycja 2 - wyłączona
pozycja 3 - I bieg praca ciągła
pozycja 4 - II bieg praca ciągła
czyli nie ma zachowanej kolejności - jak w normalnych autach - tylko od pozycji ZERO (wył) albo przełączamy do przodu (w górę) dwie pozycje dla pracy ciągłej, albo w tył (w dół) o jedną pozycję dla pracy czasowej.
Jeśli jest faktycznie tak, no to nieźle mnie zmyliło
ale teraz takie mam pytanie, jaka jest kolejność pracy wycieraczki na poszczególnych pozycjach manetki ? (nie mam żadnej instrukcji do auta),
bo mi wychodzi że jest tak - kolejność przełączeń manetki:
pozycja 1 - czasowa praca wycieraczki
pozycja 2 - wyłączona
pozycja 3 - I bieg praca ciągła
pozycja 4 - II bieg praca ciągła
czyli nie ma zachowanej kolejności - jak w normalnych autach - tylko od pozycji ZERO (wył) albo przełączamy do przodu (w górę) dwie pozycje dla pracy ciągłej, albo w tył (w dół) o jedną pozycję dla pracy czasowej.
Jeśli jest faktycznie tak, no to nieźle mnie zmyliło