Witaj,
mój otwiera się zaraz po zamknięciu jeśli drzwi / klapa są niedokładnie zamknięte. Spodziewam się więc, że któryś z czujników otwarcia mógł zgłupieć / zostać zalany i zrobić zwarcie. O ile dobrze pamiętam (a mogę się mylić), to w drzwiach jest on w zamku. Niestety nie umiem na ten temat powiedzieć nic więcej.
Jeśli chodzi o grzejący się włącznik świateł - najrozsądniej jest wstawić układ przekaźników. Problem się rozwiązuje.
O jakim podświetleniu włącznika świateł mówisz? w manetce? tam podświetlenia nie ma. Jest kontrolka na zestawie wskażników. Przyciski na konsoli środkowej są podświetlane (i być może przycisk otwierania szyby bagażnika, ale nie mam pewności - u mnie nie występuje. Ani szyba, ani przycisk.
Oświetlenie wnętrza jest w dwóch miejscach - z przodu, na konsoli środkowej koło zapalniczki, oświetla prawe kolano kierowcy i ewentualnie lewe kolano pasażera/ki. I z tyłu, na końcu dachu. Obie żarówki Ci nie świecą? Obstawiam, że po prostu mogły się spalić skoro paliły się tak długo. Albo one, albo bezpiecznik. A może jedna była spalona już wcześniej, a tylko zgasła druga w wyniku długotrwałego grzania?
To przygasanie wyświetlacza brzmi jakby był za duży opór w układzie elektrycznym. Problem z masą? Ten akumulator na stałe wrzuciłeś? Czy potem wstawiłeś stary? Ładowałeś go? Klemy wyczyszczone?
W procesie zmiany biegów biorą udział dwa silniki elektryczne, jeden wciska i puszcza sprzęgło, drugi przesuwa wałek w skrzyni. Chwilowo potrzebują trochę prądu, więc inne odbiorniki mają go mniej.
mój otwiera się zaraz po zamknięciu jeśli drzwi / klapa są niedokładnie zamknięte. Spodziewam się więc, że któryś z czujników otwarcia mógł zgłupieć / zostać zalany i zrobić zwarcie. O ile dobrze pamiętam (a mogę się mylić), to w drzwiach jest on w zamku. Niestety nie umiem na ten temat powiedzieć nic więcej.
Jeśli chodzi o grzejący się włącznik świateł - najrozsądniej jest wstawić układ przekaźników. Problem się rozwiązuje.
O jakim podświetleniu włącznika świateł mówisz? w manetce? tam podświetlenia nie ma. Jest kontrolka na zestawie wskażników. Przyciski na konsoli środkowej są podświetlane (i być może przycisk otwierania szyby bagażnika, ale nie mam pewności - u mnie nie występuje. Ani szyba, ani przycisk.
Oświetlenie wnętrza jest w dwóch miejscach - z przodu, na konsoli środkowej koło zapalniczki, oświetla prawe kolano kierowcy i ewentualnie lewe kolano pasażera/ki. I z tyłu, na końcu dachu. Obie żarówki Ci nie świecą? Obstawiam, że po prostu mogły się spalić skoro paliły się tak długo. Albo one, albo bezpiecznik. A może jedna była spalona już wcześniej, a tylko zgasła druga w wyniku długotrwałego grzania?
To przygasanie wyświetlacza brzmi jakby był za duży opór w układzie elektrycznym. Problem z masą? Ten akumulator na stałe wrzuciłeś? Czy potem wstawiłeś stary? Ładowałeś go? Klemy wyczyszczone?
W procesie zmiany biegów biorą udział dwa silniki elektryczne, jeden wciska i puszcza sprzęgło, drugi przesuwa wałek w skrzyni. Chwilowo potrzebują trochę prądu, więc inne odbiorniki mają go mniej.