U mnie w polifcie wszystkie otwory muszą być zamknięte, żeby centralka zaryglowała wszystko.
Tak mnie jeszcze naszło - centralka (przynajmniej w polifcie) blokuje też klapkę wlewu paliwa. Ale nie mam pojęcia, co dzieję się gdy klapka jest otwarta. Wg mnie nie powinno mieć to wpływu, bo to jest prosta konstrukcja - jest taki pręt, który się po prostu wysuwa i trafia w zaczep w klapce. Ale czort wie, czy i czegoś tam nie władowali.
Jutro rano sprawdzę i dam znać, jak to u mnie wygląda.
No to ładny skok, ponad 10% po wyczyszczeniu styków i kabla masowego. Wtyczki silniczków (w siłowniku i skrzyni) może też byłoby warto wyczyścić? Chociaż o ile dobrze pamiętam, to one są hermetyczne.
Z drugiej strony nadal wydaje mi się, że 13,4 V to trochę mało jak na pracujący silnik. Klemy w akumulatorze? Kable na alternatorze?
Nie podejrzewam, że to ma jakiś związek z niedziałającym zamykaniem samochodu, ale wg mnie to jedna z przyczyn zajechania starego akumulatora. U Ciebie też będzie trochę chłodniej, wg mnie warto o to zadbać, żebyś się nie zdziwił któregoś ranka.
Tak mnie jeszcze naszło - centralka (przynajmniej w polifcie) blokuje też klapkę wlewu paliwa. Ale nie mam pojęcia, co dzieję się gdy klapka jest otwarta. Wg mnie nie powinno mieć to wpływu, bo to jest prosta konstrukcja - jest taki pręt, który się po prostu wysuwa i trafia w zaczep w klapce. Ale czort wie, czy i czegoś tam nie władowali.
Jutro rano sprawdzę i dam znać, jak to u mnie wygląda.
(26.10.2020, 17:27)Krunio napisał(a): Sprawdziłem ladowanie vylo 11.77v to wymontowałem mase silnik karoseria, wyczyscilismy caly przewod plus styki i ladowanie pokazuje 13.36v czyli jest oko, a ten ekranik w liczniku nadal troszke przygasa przed zmianą biegu jak jej nie wykonuje, jak zmienię bieg wraca znow do jasności.
No to ładny skok, ponad 10% po wyczyszczeniu styków i kabla masowego. Wtyczki silniczków (w siłowniku i skrzyni) może też byłoby warto wyczyścić? Chociaż o ile dobrze pamiętam, to one są hermetyczne.
Z drugiej strony nadal wydaje mi się, że 13,4 V to trochę mało jak na pracujący silnik. Klemy w akumulatorze? Kable na alternatorze?
Nie podejrzewam, że to ma jakiś związek z niedziałającym zamykaniem samochodu, ale wg mnie to jedna z przyczyn zajechania starego akumulatora. U Ciebie też będzie trochę chłodniej, wg mnie warto o to zadbać, żebyś się nie zdziwił któregoś ranka.