454 w Brabusie to już rarytas i zaczyna być poszukiwany jako klasyki - wypuszczono ich raptem około 2 tysięcy z czego prawie tysiąc na Uk i Azję.
Wszystkie nowe auta w tym segmencie kosztują ile kosztują ale mają bardzo wysokie koszty utrzymania/serwisu.
454 przy upalaniu wytrzyma bardzo dużo a części eksploatacyjne są śmiesznie tanie jak na taką moc.
Obserwuję rynek w UK i jeszcze rok temu w słabym stanie chodziły po 1500£, dzisiaj około 2.500£.
Ceny w Polsce są jakie są - auta składane z 2 albo 3. Lampy od angoli a inne elementy podmienione z wersji „cywilnej”. Dobrze jak tylko silnik czy skrzynia podmieniona - te elementy można jeszcze dostać w miarę dobrym stanie.
Panele przednie na przykład są już w SC niedostępne :(.
Szukaj kandydata i będziemy oceniać.
PS.
Znam przynajmniej dwa auta w tej wersji które zostały niedawno wyeksportowane od nas na zachód.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Wszystkie nowe auta w tym segmencie kosztują ile kosztują ale mają bardzo wysokie koszty utrzymania/serwisu.
454 przy upalaniu wytrzyma bardzo dużo a części eksploatacyjne są śmiesznie tanie jak na taką moc.
Obserwuję rynek w UK i jeszcze rok temu w słabym stanie chodziły po 1500£, dzisiaj około 2.500£.
Ceny w Polsce są jakie są - auta składane z 2 albo 3. Lampy od angoli a inne elementy podmienione z wersji „cywilnej”. Dobrze jak tylko silnik czy skrzynia podmieniona - te elementy można jeszcze dostać w miarę dobrym stanie.
Panele przednie na przykład są już w SC niedostępne :(.
Szukaj kandydata i będziemy oceniać.
PS.
Znam przynajmniej dwa auta w tej wersji które zostały niedawno wyeksportowane od nas na zachód.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904