Mimo,że zaniechałem doposażania smarta we wspomaganie kierownicy.Chciałem rozwiązać ten problem do końca,gdyby ktoś kiedyś chciał to zrobić.
Problem polegał na tym,że silnik maglownicy jest sterowany po CAN-ie (prędkość obrotowa zwiększa bądz zmniejsza prace wspomagania - silnika na maglownicy).
All próbował chyba coś tworzyć na 2 przekaznikach,nie wiem co mu z tego wyszło.
Rozwiązanie jest następujące:
Potrzebujemy przekładnię z silnikiem i moduł sterujący.Koszt 90 +100 euro +aktywacja w serwisie (w D 40 euro).
Problem polegał na tym,że silnik maglownicy jest sterowany po CAN-ie (prędkość obrotowa zwiększa bądz zmniejsza prace wspomagania - silnika na maglownicy).
All próbował chyba coś tworzyć na 2 przekaznikach,nie wiem co mu z tego wyszło.
Rozwiązanie jest następujące:
Potrzebujemy przekładnię z silnikiem i moduł sterujący.Koszt 90 +100 euro +aktywacja w serwisie (w D 40 euro).