Te wariacje ABS mogą być także spowodowane :
1.Niewłaściwym ciśnieniem powietrza w kołach (właściwe masz podane na klapce wlewu paliwa)
2.Nierównomiernie zużytymi oponami-jedna bardziej zużyta psuje całe działanie ABS-u
3.Żle założonymi oponami -opony(lub jedną z nich) mogą być założone odwrotnie do zaznaczonego kierunku obrotu lub opisanej na oponie stronie zewnętrznej-kapciarze bardzo często nie zwracają na to uwagi !!!
4.Para opon na osi przedniej i para z tyłu muszą mieć tą samą rzeżbę bieżnika (muszą być tego samego typu)
5.Zapieczonym i lekko przyblokowanym cylinderkiem hamulcowym - z reguły tylnym - łatwo sprawdzić na stacji diagnostycznej na tzw.rolkach badając siłę hamowania w poszczególnych kołach.
6.Rozregulowaną zbieżnością kół przednich (stacja diagnostyczna).
I to bym na początek sprawdził.
Poza tym jeśli wymieniałaś tarcze i klocki daj im trochę czasu na "dotarcie"
z reguły jest to ok.100-200km.
1.Niewłaściwym ciśnieniem powietrza w kołach (właściwe masz podane na klapce wlewu paliwa)
2.Nierównomiernie zużytymi oponami-jedna bardziej zużyta psuje całe działanie ABS-u
3.Żle założonymi oponami -opony(lub jedną z nich) mogą być założone odwrotnie do zaznaczonego kierunku obrotu lub opisanej na oponie stronie zewnętrznej-kapciarze bardzo często nie zwracają na to uwagi !!!
4.Para opon na osi przedniej i para z tyłu muszą mieć tą samą rzeżbę bieżnika (muszą być tego samego typu)
5.Zapieczonym i lekko przyblokowanym cylinderkiem hamulcowym - z reguły tylnym - łatwo sprawdzić na stacji diagnostycznej na tzw.rolkach badając siłę hamowania w poszczególnych kołach.
6.Rozregulowaną zbieżnością kół przednich (stacja diagnostyczna).
I to bym na początek sprawdził.
Poza tym jeśli wymieniałaś tarcze i klocki daj im trochę czasu na "dotarcie"
z reguły jest to ok.100-200km.