hm a może masz pęknięty pierscień ten przy którym jest czujnik absu?? i wariuje
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Co z tym ABS-em??
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Te wariacje ABS mogą być także spowodowane :
1.Niewłaściwym ciśnieniem powietrza w kołach (właściwe masz podane na klapce wlewu paliwa) 2.Nierównomiernie zużytymi oponami-jedna bardziej zużyta psuje całe działanie ABS-u 3.Żle założonymi oponami -opony(lub jedną z nich) mogą być założone odwrotnie do zaznaczonego kierunku obrotu lub opisanej na oponie stronie zewnętrznej-kapciarze bardzo często nie zwracają na to uwagi !!! 4.Para opon na osi przedniej i para z tyłu muszą mieć tą samą rzeżbę bieżnika (muszą być tego samego typu) 5.Zapieczonym i lekko przyblokowanym cylinderkiem hamulcowym - z reguły tylnym - łatwo sprawdzić na stacji diagnostycznej na tzw.rolkach badając siłę hamowania w poszczególnych kołach. 6.Rozregulowaną zbieżnością kół przednich (stacja diagnostyczna). I to bym na początek sprawdził. Poza tym jeśli wymieniałaś tarcze i klocki daj im trochę czasu na "dotarcie" z reguły jest to ok.100-200km.
to co udało mi się wykluczyć:
1 ciśnienie jest ok 2i 3. opony w porządku 4. rzeźba ta sama ale szerokość już nie. z tyłu mam buciory jak dres w BEEMIE (LOL) to może mieć jakiś wpływ?? 6. zbieżność sprawdzona też w porządku pozostaje mi jeszcze pogrzebanie w tych czujnikach, a smarkacz teraz jakby jeszcze mniej podrzucał pedałem, może to rzeczywiście tylko potrzeba porządnego dotarcia nowych tarcz i klocków ? W każdym razie wielkie dzięki za porady i pomysły. Duże piwko stawiam na zjeździe w Krakowie! |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości