Tak jak napisał krzyss, jeżeli ślizg-/napinacz/ padnie to "dostaje się" wówczas łańcuchowi i kółkom - szarpnięcia i luzy zużywają bardzo szybko te elementy.
Stąd już tylko drobny krok do konieczności wymiany kompletnego rozrządu, a nie tylko ślizgu-napinacza. Niestety cały układ jest tak dobry jak najsłabszy jego element. Ma to miejsce dla każdego zespołu, nie tylko w silniku/samochodzie.
Stąd już tylko drobny krok do konieczności wymiany kompletnego rozrządu, a nie tylko ślizgu-napinacza. Niestety cały układ jest tak dobry jak najsłabszy jego element. Ma to miejsce dla każdego zespołu, nie tylko w silniku/samochodzie.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!