Proszę bardzo oto link do sklepu gdzie można kupić taki adapter. Razem z filtrem prawie 70funtów ale może warto....? Smart Tune - Oil Filter Kit
Inna kwestia. Jak wiadomo silniczki smarciszonów mają ogólnie problemy z odprowadzaniem ciepła i tendencje do przegrzewania oleju. Orginalnie nie są one wyposażane w żadne z rozwiązań do chłodzenia oleju. A może by tak poprawić nieco ten stan...
Znalazłem dwie opcje:
1. duży filtr olejowy + opisana przejściówka + radiator zakładany na filtr.
Podaję link: JC - radiator oleju
Wypada to bardzo blisko przegubu prawej półosi ale po wycięciu ze 2 żeberek radiatora powinno pasować...
2. chłodnica oleju - JC - zestaw chłodnicy oleju lub to Perma-Cool Engine Oil Coolers i Universal Oil Cooler
Co myślicie na ten temat? Może mogło by to przedłużyć trwałość smarciszonowych motorków?
Inna kwestia. Jak wiadomo silniczki smarciszonów mają ogólnie problemy z odprowadzaniem ciepła i tendencje do przegrzewania oleju. Orginalnie nie są one wyposażane w żadne z rozwiązań do chłodzenia oleju. A może by tak poprawić nieco ten stan...
Znalazłem dwie opcje:
1. duży filtr olejowy + opisana przejściówka + radiator zakładany na filtr.
Podaję link: JC - radiator oleju
Wypada to bardzo blisko przegubu prawej półosi ale po wycięciu ze 2 żeberek radiatora powinno pasować...
2. chłodnica oleju - JC - zestaw chłodnicy oleju lub to Perma-Cool Engine Oil Coolers i Universal Oil Cooler
Co myślicie na ten temat? Może mogło by to przedłużyć trwałość smarciszonowych motorków?