ŁYSY13
Liczba postów: 9.227
Dołączył: Aug, 2008
Reputacja:
197
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa Zacisze
smart fortwo 451 Brabus, BRABUS Xclusive, 2011
smart fortwo C453 turbo, BRABUS, 2017
All ja mam do ciebie szacun ale to nie tak
Ja miałem i mam turbine nie gmeraną i zanim dał Kazik wgrać program od tego gościa to miałem 2 twoje .1 co dawał tryb awaryjny a 2 co były dzwonienia czy napisałem prawde ?
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
All-capone
Liczba postów: 1.292
Dołączył: Jul, 2006
Reputacja:
18
Imię: Robert
Skąd: blisko Iławy
All-capone
11.01.2011, 18:10
ale to nie forum psychologiczne ms2
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
ŁYSY13
Liczba postów: 9.227
Dołączył: Aug, 2008
Reputacja:
197
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa Zacisze
smart fortwo 451 Brabus, BRABUS Xclusive, 2011
smart fortwo C453 turbo, BRABUS, 2017
A Kazia turbo mialo więcej doładowania po wymianie jak padła turbina w Zell .
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
All-capone
Liczba postów: 1.292
Dołączył: Jul, 2006
Reputacja:
18
Imię: Robert
Skąd: blisko Iławy
All-capone
11.01.2011, 18:15
1. bardzo mocny - dokłądnie ten który cały czas ma PKO
2 dzwonienia ? - nie kojarze o co chodzi
łysy pierwsza sporawa przy takim problemie jest pomiar ciśnienia w kolektorze - np taki jak montują do benzyn - jak ma np Szupryk
jeśli stwierdzisz ze doładowuje tylko do 0,8 bara i nadal wchodzi w tryb awaryjny to dopiero wtedy można powiedzieć ze wina leży po stronie programu ale skoro nie wiesz jakie jest faktyczne ciśnienie w twoim kolektorze to całe psioczenie na program jest czyms podobnym do debaty w naszym sejmie
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
ŁYSY13
Liczba postów: 9.227
Dołączył: Aug, 2008
Reputacja:
197
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa Zacisze
smart fortwo 451 Brabus, BRABUS Xclusive, 2011
smart fortwo C453 turbo, BRABUS, 2017
Pozatym jestem prawie pewien Biedronka trafił ten pierwszy program zmienicie i auto zacznie latać
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
All-capone
Liczba postów: 1.292
Dołączył: Jul, 2006
Reputacja:
18
Imię: Robert
Skąd: blisko Iławy
All-capone
11.01.2011, 18:18
Łysy - zapytaj Kazia - bo to było jakis czas temu (moze ty jeszcze nie mialeś tego programu wtedy u siebie) bo na samym początku działania nowego programu u Kazika przełączał mu sie w tryb awaryjny i zwracał sie do gościa a tym problemem - takie info dostałem na zlocie od Kazia
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
All-capone
Liczba postów: 1.292
Dołączył: Jul, 2006
Reputacja:
18
Imię: Robert
Skąd: blisko Iławy
All-capone
11.01.2011, 18:19
Łysy ja po pijaku nie pracuje i wiem co komu wgrywam
mam taki sam u siebie i smart lata
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
All-capone
Liczba postów: 1.292
Dołączył: Jul, 2006
Reputacja:
18
Imię: Robert
Skąd: blisko Iławy
All-capone
11.01.2011, 18:21
zresztą gdyby nie było usterki to na pierwszym też było by ok
aha już wiem co z dzwonieniem - to na pierwszym dzwonił - bo ma bardziej twardą prace - to naprawde mocny program
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
All-capone
Liczba postów: 1.292
Dołączył: Jul, 2006
Reputacja:
18
Imię: Robert
Skąd: blisko Iławy
All-capone
11.01.2011, 18:23
kolejna sprawa -Devil wgrywał tuningowy soft w Austrii
czy ktoś mu grzebał przy turbinie ?
z tego co wiem to nie
ustawienia progu doładowania nie powinno sie zmieniać - chyba ze masz w piwnicy zapasowy silnik
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
All-capone
Liczba postów: 1.292
Dołączył: Jul, 2006
Reputacja:
18
Imię: Robert
Skąd: blisko Iławy
All-capone
11.01.2011, 18:24
Ja wychodze z założenia ze wszelkie podnoszenia mocy musza być bezpieczne dla silnika więc nie będe zmieniał ustawień doładowania wyżej niż fabryczne - wtedy jest pewnośc ze dynamiczna jazda będzie co najwyżej kosztowała więcej paliwa a nie remont silnika
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl