a może filtr paliwa
Smart bałagan
450 cdi 2003r
Gas Gas txt 280pro
450 cdi 2003r
Gas Gas txt 280pro
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
paliwo - /ON
ccm - 799 rocznik - 2001 problem - samoistnie gaśnie Witam mam z moim Smartem DUŻY problem. Gaśnie on samoistnie. Na początku występowało to po ok 15 km, potem po coraz krótszym odcinku. Nie ma to związku z temperaturą nagrzania silnika. Występuję zarówno kiedy dociska się gaz, jak i również dojeżdżając do świateł bez gazu. Przy zgaśnięciu nie wyrzuca żadnej kontrolki. Po prostu silnik gaśnie najgorsze jest to ze przez ok 15 a teraz nawet 40 minut nie chce odpalić. Potem odpala jakby nic i jedzie znów 5 km. Co zrobiłam w związku z tym, i dlaczego proszę o pomoc, bo NIC nie pomogło: 1. Wymieniony przekażnik od pompy paliwa, 2. Podłaczony do komputera - brak jakichkolwiek błędów, 3. Wywalony EGR i podłączony emulator. 4. Wymieniony filtr paliwa. Bardzo proszę was o pomoc skończyły mi się już pomysły co dalej.
Smart 450 800 CDI 2001 / Kawasaki ZX6R 2001
Czy to zaczyna się jak ma 4 bieg i lecisz 30 albo 40 i dajesz pedał . Czujnik jak siada to sprawdzamy jak masz obrotomierz stacyjka i kręcisz a wskazóweczka drga to jest ok .
Stawiam Pompa w zbiorniku Pompa paliwa Posprawdzaj jeszcze bezpieczniki Jak zgaśnie przekręć kluczyk i posłuchaj czy pompa podaje paliwo
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
Czy styk przekaźnika pompy paliwa (ten pod fotelem kierowcy) nie był przypadkiem "przygrzany" ??
Ja miałem takie jaja, ale szybko wpadłem na trop Wymiana przekaźnika pomaga na chwilę, trzeba było rozebrać gruntownie tą "puszkę" z przekaźnikami co jest pod fotelem, i docisnąć blaszki kontaktujące z przekaźnikiem pompy paliwa - jedna była trochę "luźna" co powodowało nagrzewanie się i braki w połączeniu. Po ściśnięciu kleszczami (z miarą) i zmontowaniu wszystko działa jak należy już dłuuugi czas... Po przekręceniu kluczyka trzeba słuchać czy czy działa pompa paliwa. Ma chwilę pochodzić. Czasem jest (przy tej usterce) że włączy się tylko na moment - wtedy silnik zaskoczy i zgaśnie albo będzie chciał zaskoczyć ale nie da rady, lub też pompy nie słychać wcale, wtedy sprawa jasna na 100% W każdym razie proponuję rozebrać to czarne pudełeczko i docisnąć blaszki przy przekaźniku pompy paliwa, lub po prostu wymienić go na inne (nawet na próbę na chwilę pożyczyć od kogoś) i będzie jasna sprawa... Roboty niewiele (najwięcej chyba z wykręceniem fotela ) Ten geniusz który wpadł na pomysł umieszczenia bezpieczników i przekaźników pod dywanem i fotelem powinien dostać nobla, a potem kluczem torx od tego fotela po łebie
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Witam. Jeśli nie słychać pompki lub daje słabe ciśnienie to nie ma najmniejszych szans na odpalenie silnika CDI!!! W pompie wysokiego ciśnienia jest taki zaworek który się nie otworzy właśnie gdy pompka daje słabe ciśnienie lub nie pracuje. Znam to z autopsji, po 3 dniach walki z moim smartem.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|