Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Cdi - Różne moce silnika 0.8, rocznik a silnik

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Cdi - Różne moce silnika 0.8, rocznik a silnik
#11
 holek171 
To tyle mi starczy chodzi mi o części czy w razie czego skrzynia na przykład pasowała by do mojego
 Odpowiedz
#12
 krzyss 
Skrzynie, sprzegla sa takie same.
 Odpowiedz
#13
 Fireman 
Rocznik 2000 i 2002 to te same jednostki napędowe i instalacja elektryczna w cdi zmiany były w 2004 roku i dotyczyły instalacji elektrycznej, mechanika jest praktycznie ta sama.
Co się spali to nie zgnije!!!
 Odpowiedz
#14
 wk2802 
Witam
Mam kolejny problem za Smarkaczem. Otóż, gdy teraz zrobiło się zimno silnik kręci jakby miał 300 mustangów w sobie, lecz gdy było cieplej (np. kilka dni wstecz) silnik nie miał mocy (nie wchodził w tryb awaryjny) i słabł do jednego muła. Samochód nie mógł osiągnąć 90 km/h. Na szóstym biegu prędkość spadała - nie był w stanie utrzymać ww prędkości.
Spadek mocy podczas wzrostu temperatury.
Może ktoś z Kolegów miał podobny problem ?
Pozdrawiam
 Odpowiedz
#15
 obwd-crash 
(20.01.2014, 11:50)wk2802 napisał(a): Witam
Mam kolejny problem za Smarkaczem. Otóż, gdy teraz zrobiło się zimno silnik kręci jakby miał 300 mustangów w sobie, lecz gdy było cieplej (np. kilka dni wstecz) silnik nie miał mocy (nie wchodził w tryb awaryjny) i słabł do jednego muła. Samochód nie mógł osiągnąć 90 km/h. Na szóstym biegu prędkość spadała - nie był w stanie utrzymać ww prędkości.
Spadek mocy podczas wzrostu temperatury.
Może ktoś z Kolegów miał podobny problem ?
Pozdrawiam

Z termodynamiki wynika wprost, że w niższej temperaturze "zmieści" się w tej samej objętości więcej /masa/ powietrza. Więcej powietrza może umożliwiać lepsze spalanie tej samej ilości paliwa, jeżeli przedtem nie było całkowicie spalane.
Może masz jakąś nieszczelność w dolocie ?
Może egr zapchany ?
Masz emulator ? Miałem kiedyś pierwszy swój emulator, który gdy poczuł ciepło doprowadzał do mulenia silnika - tryb z obrotami do 3tys. bez zapalania się kontrolki "check engine" na desce. W czasie jazdy było OK gdy się zwolniło i w komorze silnika trochę się nagrzało robił takie numery. Winny był podobno zastosowany nieprawidłowy kondensator w tym emulatorze.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
[Obrazek: icon1.png]
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!  Evil or very mad 
 Odpowiedz
#16
 wk2802 
Emulatora jeszcze nie mam, a EGR czyściłem 250 km wstecz.
Sprawdzę dolot.
Zastanawiałem się jeszcze, czy to nie jest któryś z czujników temperatury, ale wtedy wyskoczyłby jakiś błąd niezgodności temperatur.
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Silnik 0.8 cdi przekładka easy81 9 707 13.10.2023, 12:07
Ostatni post: obwd-crash
  Opuszczenie silnika Irenty 7 2.731 09.08.2023, 09:10
Ostatni post: kamil.tomasz
Video Przekładka silnika Kubabuba 1 645 19.04.2023, 13:16
Ostatni post: raffa
  głośny silnik 0,8 cdi sqter1971 14 1.465 01.03.2023, 16:40
Ostatni post: raffa
  Wymiana silnika Łukasz_K 3 866 20.01.2023, 21:38
Ostatni post: raffa
  Tuning silnika i skrzyni smart 0,7 xtoppee 3 1.024 27.07.2022, 21:44
Ostatni post: raffa
  silnik gaśnie samoczynnie 46 31.426 30.09.2021, 20:26
Ostatni post: APeZet
  Silnik nie odpala rafalamper@tlen.pl 3 1.358 21.06.2021, 20:33
Ostatni post: APeZet
  stuki w silnik 0.8 dci 2001 rok Jarek2672 3 1.539 02.05.2021, 11:49
Ostatni post: Jarek2672
  Nierówna praca silnika kunaa 2 1.557 30.03.2021, 19:52
Ostatni post: kunaa



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu