Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

450 - Zawieszenie, amortyzator, geometria, końcówka, łącznik - ogólna dyskusja

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
450 - Zawieszenie, amortyzator, geometria, końcówka, łącznik - ogólna dyskusja
 obwd-crash 
Możliwą jest wyłącznie regulacja na "pająku" - drążkach ustalających belkę od tyłu. 
W tym celu trzeba odnitować osłonę termiczną, by uzyskać dostęp do śruby regulacyjnej.

Obrazek z poniższego linku to ja zamieściłem Wink
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
[Obrazek: icon1.png]
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!  Evil or very mad 
 Odpowiedz
 Arczi100 
Może komuś co się przyda. Ktoś to kiedyś zamieścił na forum[Obrazek: 7a515f25c5d5fb72c7afb6525e05b3a9.jpg]
 Odpowiedz
 speedykielce 
O widzisz.... tosz to przydatna informacja. Tch wytycznych trzeba się trzymać. Wink

Co do Pająka to prawda lecz należy dodać że na tulejach tez jest możliwość przestawienia. Po kombinowaniu z wózkiem należy odkręcić ( poluzować ) śruby w tulejach i pobujać autem na boki, w przód i w tyl oczywiście na kołach.... tak aby odpowiednio ustawiły się tuleje ( gumy) bo mogą być przeciągnięcia nawet do 3 mm co powoduje brak zbierzności a raczej osiowości.


Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio 
 Odpowiedz
 obwd-crash 
(20.04.2020, 17:45)speedykielce napisał(a): O widzisz.... tosz to przydatna informacja. Tch wytycznych trzeba się trzymać. Wink

Co do Pająka to prawda lecz należy dodać że na tulejach tez jest możliwość przestawienia. Po kombinowaniu z wózkiem należy odkręcić ( poluzować ) śruby w tulejach  i pobujać autem na boki, w przód i w tyl oczywiście na kołach.... tak aby odpowiednio ustawiły się tuleje ( gumy) bo mogą być przeciągnięcia nawet do 3 mm co powoduje brak zbierzności a raczej osiowości.


Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

I auto będzie pozostawiać cztery ślady Laughing
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
[Obrazek: icon1.png]
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!  Evil or very mad 
 Odpowiedz
 speedykielce 
(20.04.2020, 17:47)obwd-crash napisał(a):
(20.04.2020, 17:45)speedykielce napisał(a): O widzisz.... tosz to przydatna informacja. Tch wytycznych trzeba się trzymać. Wink

Co do Pająka to prawda lecz należy dodać że na tulejach tez jest możliwość przestawienia. Po kombinowaniu z wózkiem należy odkręcić ( poluzować ) śruby w tulejach  i pobujać autem na boki, w przód i w tyl oczywiście na kołach.... tak aby odpowiednio ustawiły się tuleje ( gumy) bo mogą być przeciągnięcia nawet do 3 mm co powoduje brak zbierzności a raczej osiowości.


Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

I auto będzie pozostawiać cztery ślady
Hehe. No właśnie by zapobiedz temu. Dokładnie tak samo jak przy wymianie wahaczy itp. Montaż w powietrzu skręcanie na kolach.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio 
 Odpowiedz
 APeZet 
Odgrzeję nieco temat. Mam do Was pytanie dotyczące zawieszenia w 450 CDI. Kupiłem Smarta z ogumieniem 175/55 R15 przód i 195/50 R15 tył. Zawieszenie przednie wydaje się być obniżone i przyznam że jeździ jak taczka. Opony już zakupiłem 145/65 R15 i 175/55 R15. Czy możecie podpowiedzieć jakie amortyzatory i sprężyny zakupić aby nieco komfortu uzyskać.
 Odpowiedz
 Kanapa 
Zależy od rocznika i generacji tej 450


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
 APeZet 
U2005 rok czyli polift.
 Odpowiedz
 wibi79 
(27.05.2021, 21:58)APeZet napisał(a): ... zawieszenia w 450 CDI. Kupiłem Smarta z ogumieniem 175/55 R15 przód i 195/50 R15 tył. Zawieszenie przednie wydaje się być obniżone i przyznam że jeździ jak taczka. Opony już zakupiłem 145/65 R15 i 175/55 R15. Czy możecie podpowiedzieć jakie amortyzatory i sprężyny zakupić aby nieco komfortu uzyskać.
Też tak miałem po zakupie chociaż dobrze jeździł to wyglądał jak piszesz.Wymieniałem przednie sprężyny i amortyzatory. Nie siliłem się na jakieś super markowe tylko kupiłem w hurtowni "Elit" m-ki chyba?"Sunlight",dość tanie i sprawdzają się.Hurtownia w Będzinie a centrala w Krakowie,chyba prowadzą sprzedaż wysyłkową? A może "Starlight" firma się nazywała,nie pamiętam
 Odpowiedz
 APeZet 
Czy miałeś na myśli Starline? Jak zachowują się na aucie? Czy przód się nieco podniósł? Znalazłem takie w bardzo dobrej cenie.
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ciężko skręca. Geometria. Damianonee 5 647 19.11.2023, 13:39
Ostatni post: kamyk
  Geometria profesorr 5 3.043 19.09.2019, 16:33
Ostatni post: statystyczny_polak
  Zawieszenie Brabus profesorr 3 1.909 31.08.2019, 21:27
Ostatni post: profesorr
  dziwne odgłosy z przodu -zawieszenie? rickymr 4 2.836 08.11.2017, 19:54
Ostatni post: wirdar
  Łącznik, drążka stabilizatora - tył Smark121 5 3.563 27.05.2017, 14:19
Ostatni post: Kanapa
  450 - zawieszenie przednie f2 43 20.161 11.08.2016, 08:11
Ostatni post: Michausen
  Końcówka do śruby zabezpieczającej koło pablog 22 10.339 18.11.2015, 21:59
Ostatni post: pablog
  450 - amortyzator, amortyzatory, amorki 20 12.236 27.04.2014, 21:10
Ostatni post: dominikk
  [450] Luz na przednim kole - sworzeń, końcówka Dawid19841016 3 5.317 28.12.2013, 11:15
Ostatni post: ms2
  [450] Łącznik cięgna hamulca ręcznego MariuszKRK 4 9.462 10.10.2012, 16:43
Ostatni post: Kanapa



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu