(15.07.2013, 15:19)kanapa napisał(a): Cytat:Dodatkowo mam obniżone zawieszenie o 30mm
Sam obniżałeś - czy ten typ tak już miał?
Tylko sprężyny czy również amortyzatory masz inne?
Przez ponad 1,5 roku podejrzewałem, że coś z zawieszeniem mam innego jak reszta Smartów - miałem mniejsze szczeliny między górą opon a krawędzią błotnika o jakieś dwa palce. Gdy zaczęła schodzić mi czarna farba ze sprężyn z tyłu i pokazała się czerwona farba to "zaświeciła mi się pulsująca na przemian czerwona i zielona lampa, że coś było motane także z zawieszeniem przez poprzedniego właściciela - tylko, którego, bo w Niemczech miał ich 8 (!!!!) a ja jestem 1 w Polsce".
W moim aucie w zestawieniu z tym co wynika z numeru VIN zgadza mi się kolor paneli, tridionu, typ silnika, i niebieskie plastiki wewnątrz, a reszta co jest to musiał dołożyć poprzedni właściciel (tylko który z nich co dołożył ?)- szklany dach, skrzynia automat, skórzana tapicerka z kierownicą w skórze, manetki biegów przy kierownicy, tuby z głośnikami, głośniki wysokotonowe, skórzane schowki w drzwiach zamiast siatek, szuflada pod siedzeniem kierowcy, zmieniarka CD (radia oryginalnego nie było), dodatkowe nakładki poszerzające progi i inna blenda wydechu - z dołu dłuższa do tyłu, antena do GPS na dachu szklanym - płetwa rekina.
Po poście Firemana z linkiem dotyczącym zestawów do tuningu, zrobiłem rzut pod auto i sprawdziłem dokładnie amory oraz sprężyny z tyłu - opis pasuje jak ulał do tego linku.
Z przykrością muszę stwierdzić, iż do tej pory nie jeździłem innym F2 450 i nie mam porównania co do prowadzenia auta, ale mam odczucie na niektórych drogach, jakby komfort jazdy uzależniony był wyłącznie od ciśnienia w oponach
.