Dobry
Problem wygląda następująco :
Po czyszczeniu Komory silnika, zauważyłem że intercooler jest wyjątkowo zakurzony, przestarszylem się że może nie chodził od dłuższego czasu, przykleiłem taśme na wiatrak i na obudowę intercoolera, dwie szybkie przejażdżki później silnik był gorący, ale wentylator ani drgnął, gdy zajeżdżałem pod dom, na podjeździe gdy wrzuciłem wsteczny auto nagle siadło, kierownice zblokowało i gdy próbowałem uruchomić to ksztusil się przeokropnie, 10 minut później, kolejna próba i wystartował normalnie.
Dzisiaj po sprawdzaniu bezpieczników i wymianie dwóch (Jeden od intercoolera, wymieniłem na nowy, mimo iż stary wygląda na dobry. Drugi od podgrzewania siedzeń (funkcji której w smarcie moim nie ma) miał o 5 A zawyzony bezpiecznik, zmieniłem na właściwy.) Autko wystartowało ładnie, ale... Tachometr wskazuję 1700 RPM, zarówno ten za kierownicą jak i miernik cyfrowy :/
Stąd pytania :
-Na jakim napięciu działa wentylator intercoolera?
(chciałbym sprawdzić go na zasilaczu laboratoryjnym)
-Od jakiej temperatury powinien włączać się wentylator intercoolera?
-Czym mogą być spowodowane tak wysokie obroty na biegu jałowym? Dodam że dwa dni temu czyściłem przepustnice wg poradników internetowych, do dzisiaj wszystko działało bez zarzutu, ba nawet spaliny poprawiły swój kolor.
Problem wygląda następująco :
Po czyszczeniu Komory silnika, zauważyłem że intercooler jest wyjątkowo zakurzony, przestarszylem się że może nie chodził od dłuższego czasu, przykleiłem taśme na wiatrak i na obudowę intercoolera, dwie szybkie przejażdżki później silnik był gorący, ale wentylator ani drgnął, gdy zajeżdżałem pod dom, na podjeździe gdy wrzuciłem wsteczny auto nagle siadło, kierownice zblokowało i gdy próbowałem uruchomić to ksztusil się przeokropnie, 10 minut później, kolejna próba i wystartował normalnie.
Dzisiaj po sprawdzaniu bezpieczników i wymianie dwóch (Jeden od intercoolera, wymieniłem na nowy, mimo iż stary wygląda na dobry. Drugi od podgrzewania siedzeń (funkcji której w smarcie moim nie ma) miał o 5 A zawyzony bezpiecznik, zmieniłem na właściwy.) Autko wystartowało ładnie, ale... Tachometr wskazuję 1700 RPM, zarówno ten za kierownicą jak i miernik cyfrowy :/
Stąd pytania :
-Na jakim napięciu działa wentylator intercoolera?
(chciałbym sprawdzić go na zasilaczu laboratoryjnym)
-Od jakiej temperatury powinien włączać się wentylator intercoolera?
-Czym mogą być spowodowane tak wysokie obroty na biegu jałowym? Dodam że dwa dni temu czyściłem przepustnice wg poradników internetowych, do dzisiaj wszystko działało bez zarzutu, ba nawet spaliny poprawiły swój kolor.
Uszkodzony jest użytkownik, nie sprzęt ?