(04.12.2014, 09:51)KeyJey napisał(a): Przepustnica wyczyszczona i wiele problemów zniknęło.
W sensie jakich?
smart forfour 1.5 cdi manual
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Witam ponownie - wciąż walczę z "palącymi" się kontrolkami abs, esp i ręcznego (ręczny jest ale dźwignia idzie luźno i łapie na samym końcu) - dzisiaj wymieniłem profilaktycznie czujnik stopu bo koszt niewielki i wciąż to samo.
Akumulator sprawny 45ah (ponoć ok) - jednak przy odpalaniu słychać piszczenie - może pasek albo alternator się kończy (czy to może mieć wpływ?). Z racji tego, że ręczny kiepski może wypadałoby wymieć szczęki? Przy okazji zauważyłem, że miga zestaw kluczyków na desce i pokazuje komunikat "-494". Może ktoś z Was wie co to może oznaczać? Pozdrawiam
Kontrolki, ktore wyliczasz moga miec zwiazek z peknietym pierscieniem ABS, dlatego wlacza sie takze ESP.
Zestaw kluczykow informuje Cie, ze Twoj Smart mial przejsc serwis 494 km temu. Czas na zmiane oleju i filtrow. Po tym wyzeruj licznik i nastepny serwis bedzie za 8000 km.
Dzięki za podpowiedź - czy jest jakaś możliwość by sprawdzić czy rzeczywiście w tym tkwi przyczyna? Na allegro tylna piasta to koszt około 200zł.
Nie musisz wymieniac calej piasty. Mozna wymienic same pierscienie, dosc prosta sprawa. Ja sprowadzalem je z Anglii i za komplet z przesylka wynioslo mnie $30. Nie wiem jak to kupic w Polsce.
Zeby sprawdzic, musisz obacajac kolem swiecic na pierscien i obserwowac, czy nie ma pekniecia. Jesli pierscien jest bardzo przerdzewialy to na pewno jest gdzies pekniety.. Tyl jest latwiej sprawdzic zagladajac od gory kola.
?????
454 i pierścionki ABS? Czy tu wszyscy mówią o For Fourfor?
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Dokładnie for4 - 1.3 benzyna - Kanapa łapię się wszystkich podpowiedzi, bo może uda mi się jakoś wyeliminować problem - podjadę jeszcze po zrobieniu tego "piszczenia" najprawdopodobniej na alternatorze na pomiar aku - tak jak pisałeś wcześniej, może w tym tkwi przyczyna.
Witam ponownie - znalazłem wreszcie mechanika, który podłączył smarta pod kompa i wychwycił błędy.
Tak ma się sytuacja: - B1761 - VIN nie jest zapisana w centrali N10/10(lewy sterowania SAM) - C1278 - 'Przekaźnik Zawór' przekaźnik nie przełącznika - C1276 - Przekaźnik zaworu komponent jest uszkodzony - 9108 - No or incorrect CAN message from control unit Multifunction steering wheel Ponoć coś jest namieszane bardziej z elektryką i sugerują mi, by jakiś fachowiec przejrzał kabel po kabelku. Bateria sprawdzana miernikiem - na odpalonym 14.38V więc ok. Może ktoś ma jakiś pomysł jak to rozgryźć, bo muszę przed zimą żonie wreszcie ogarnąć ten abs i esp Wspominali też o jakimś czujniku skrętu. Pozdrawiam i z góry dzięki za rady. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|