Trochę poszukałem i popytałem. Znalazłem Akrapovič bo są w stanie zrobić to co chce i pomimo braku na ich stronie smarta to już do 453 robili wydech. CO chcę? Katalizator zostanie, zrobiłbym pełen przelot bo nie będzie oporów na wydechu. Z innych opcji pozostała Borla - pomimo, że to USA to wychodzi taniej. Jest też Eisenmann ale oni na smarta kręcą nosem. No i na koniec FOX ale tam nie ma pełnego przelotu. Wiem, że eltec pewnie zrobi pełny przelot ale... właśnie dlaczego eltec jest taki tani w porównaniu z Akrapovič czy Eisenmannem lub Borla?
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(17.12.2017, 00:23)plesniak napisał(a): Trochę poszukałem i popytałem. Znalazłem Akrapovič bo są w stanie zrobić to co chce i pomimo braku na ich stronie smarta to już do 453 robili wydech. CO chcę? Katalizator zostanie, zrobiłbym pełen przelot bo nie będzie oporów na wydechu. Z innych opcji pozostała Borla - pomimo, że to USA to wychodzi taniej. Jest też Eisenmann ale oni na smarta kręcą nosem. No i na koniec FOX ale tam nie ma pełnego przelotu. Wiem, że eltec pewnie zrobi pełny przelot ale... właśnie dlaczego eltec jest taki tani w porównaniu z Akrapovič czy Eisenmannem lub Borla?1. to co napisał Frygi. 2. Bo praktycznie 95% elementów tłumika robią sami (poza masą tłumiącą) i sami projektują pod założenia (czyt. oczekiwania) Klienta. Tłumik w El-tec powstaje od zera, włącznie z końcówkami (które na życzenie robią nawet w czarnym chromie) No i mają niższe koszty produkcji (mniej osób po drodze musi zarobić) Pleśniak po co szukać jak masz prawie na miejscu? Tym bardziej że widziałeś (i słyszałeś) jak u mnie zrobili Tapnięte z SG NOTE 8
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
Paweł drogo nie oznacza dobrze .A tanio to zależy kto jak liczy .
Jeden gra w szachy z kości słoniowej a drugi z masy perłowej .Zawsze ostatni ma ostatnie słowo bo leci do bankomatu . Widziałeś jak kolega ma zrobiony ? Pozdrawiam Łysy 13
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
(17.12.2017, 09:16)plesniak napisał(a): Co sądzicie o przelocie? Bardzo głośno będzie? Pełen przelot - głośno, pół przelot - akceptowalnie. Paweł - Eltech to manufaktura i robi na lekkim półlegalu dlatego cena jest jaka jest. Żaden Niemiec, Angol czy Francuz nie wsadzi Customa bez papierów - pierwsza wnikliwa kontrola i papatki z dowodem rejestracyjnym. Dopuszczenia / badania/ papierologia na tak zwany typ dopuszczony do użytkowania = $$$. Elech i MG Sport mają podstawową zaletę: blisko na ewentualną przeróbkę / reklamacje.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Plesniak - jeśli bym robił wydech do 453, zrobiłbym coś na wzór ASpec z zaworem sterowanym podciśnieniem, aby przy lekkim gazie puszczał spaliny przez tłumik, a przy WOT tłumik omijał. Albo elektrozawór sterowany sygnałem z przepustnicy. Masz ciastko i zjadasz ciastko
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk (17.12.2017, 12:56)PatiEK napisał(a): Plesniak - jeśli bym robił wydech do 453, zrobiłbym coś na wzór ASpec z zaworem sterowanym podciśnieniem, aby przy lekkim gazie puszczał spaliny przez tłumik, a przy WOT tłumik omijał. Albo elektrozawór sterowany sygnałem z przepustnicy. Masz ciastko i zjadasz ciastko Chyba właśnie coś takiego robili w El-tec dla programu "Samochód marzeń " Ma być w nowej serii
Carlsson Cabrio by Frygi
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Czujnik uderzeniowy C453 | frutis85 | 3 | 3.102 |
14.12.2019, 13:57 Ostatni post: damiano.o |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości