Mialem taki problem w moim ff podczas dluzszej jazdy ze znacznymi predkosciami od 145 w gore zaswiecala mi sie kontrolka od esp i tak juz zostawala dopoki nie odpalilem maszyny ponownie, problem bardzo dziwny bo przy mniejszych predkosciach nic sie nie dzialo, wtedy przyjrzalem sie ogumieniu bo wiem, ze esp bierze tez sygnal z abs,u no i zauwazylem, ze tylko jedna opona z tylu jest nowa a druga juz na limicie wiec pojechalem do oponiarza i problem znikl czy mysle slusznie, ze przy wiekszych predkosciach roznica w obrotach zuzytej i nowej opony powodowala blad esp?
Nie ma to jak anglia po co wymieniac dwie jak jedna jeszcze tysiac mil przejedzie niech nowy wlasciciel sobie wymieni
Najlepszy bajer to to ze na kazdym kole mozesz miec inna opone!!!!byle tylko rozmiar byl ten sam kto to wymyslil??? a na przegladach czepiaja sie pierdolek a nie istotnych dla bezpieczenstwa rzeczy...
Nie ma to jak anglia po co wymieniac dwie jak jedna jeszcze tysiac mil przejedzie niech nowy wlasciciel sobie wymieni
Najlepszy bajer to to ze na kazdym kole mozesz miec inna opone!!!!byle tylko rozmiar byl ten sam kto to wymyslil??? a na przegladach czepiaja sie pierdolek a nie istotnych dla bezpieczenstwa rzeczy...