Dzięki za pomoc, w sobotę biorę się za EGR
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Demontaż zawór EGR - usunięcie na stałe by Łysy
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(19.11.2013, 18:21)Gizbern napisał(a): Testowałem ten emulator, (schemat jest gdzieś na forum), auto nie wchodzi w tryb awaryjny, Cz jest on zrobiony wg schematu z forum powinien wypowiedzieć się sprzedający. Też miałem wykonany wg schematu z forum, lecz gdy zrobiło się ciepło lub emulator się nagrzał od silnika to auto łapało błędy i czasami przechodziło w tryb awaryjny. Wg Allcapone powodem był kondensator niezgodny ze schematem. Miałem poprawioną wersję i śmigała bez problemu i błędu, używałem jej przed ponad 0,5 roku. Obecnie od ponad roku użytkuję wersję opartą podobno na mikroprocesorze, też śmiga bez problemu i łapania błędów. Wykonawcą był człowiek sprzedający emulatory na Allegro, wtedy robił je dla Opli, ale na podstawie schematu jaki mu przesłałem zrobił dla mnie oraz drugi na mikroprocesorze /który dostosował do Smarta po pomiarach napięć we wtyczce egr jakie zrobiłem w trakcie pracy silnika z egr/. Cena porównywalna z ceną ww. emulatora jaki kolega z forum oferował a drugi znalazł na Allegro.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Ciągle się zastanawiam czy gra jest w ogóle warta świeczki. Naczytałem się wieczorem o awariach turbiny, łącznie z połamanymi łopatkami, za sprawą usuniętego EGR. Na razie zostanę chyba przy wyczyszczeniu zaworu. Ma ktoś doświadczenie w jeździe bez EGR, ale tak minimum 20-30 tyś km?
(21.11.2013, 09:22)chadie napisał(a): Ciągle się zastanawiam czy gra jest w ogóle warta świeczki. Naczytałem się wieczorem o awariach turbiny, łącznie z połamanymi łopatkami, za sprawą usuniętego EGR. Na razie zostanę chyba przy wyczyszczeniu zaworu. Ma ktoś doświadczenie w jeździe bez EGR, ale tak minimum 20-30 tyś km? EGR fizycznie mam w aucie, ale od 60kkm jest faktycznie nieużywany, gdyż we wtyczkę instalacji elektrycznej która była w niego wpięta, wpięty jest emulator. EGR ma za zadanie tylko "wspomóc" ekologię. Dopuszcza spaliny z wydechu do układu dolotowego za turbo, tak jak odma dopuszcza spalin z mgłą olejową do dolotu przed turbo, by "dopalić" niektóre związki (chyba azotu, sadzę etc).
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!! |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[450] Emulator EGR -CDI | ŁYSY13 | 165 | 125.962 |
11.06.2023, 20:55 Ostatni post: berthold61 |
|
ROZGAŁĘŹNIK ZAPALNICZKI NA STAŁE | 54adams | 6 | 4.967 |
26.09.2014, 10:49 Ostatni post: spysiu92 |
|
[450] Demontaż EGR | ŁYSY13 | 2 | 3.869 |
01.11.2012, 22:28 Ostatni post: ŁYSY13 |
|
[450] Zawór upustowy blow off | 10 | 13.789 |
26.09.2008, 12:11 Ostatni post: kamill |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości