Witam, kolega ma benzynkę FT i i jego mały wyżlopał mu ponad 2 litry oleju przez ostatnie dwa miesiące, fakt ma ponad 100000 km i plamy po wycieku nie widać. TO chyba nie normalne. Słyszałem o zwiększonym zużyciu oleju w CDI po 100 tys. km ale benzyna?? Poradźcie.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Ogromne zużycie oleju
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Po prostu silnik sie konczy i czeka go remont, poczytaj forum, bylo juz wieeele razy na ten temat. CDI 100 tysi i zwiekszony apetyt na olej? Chyba 100 na liczniku, a w rzeczywistosci to juz pod 300 tkm. ...
Było kilka, a aktualnie 54 KM w 451 Passion
Zawsze cdi... No chyba, że 452 i tylko coupe ...
to właśnie benzyna wciąga olej - często w wyniku błednej diagnozy ludziska wymianiają turbiny co poza uszczupleniem budżetu nic więcej nie daje - prawdziwa przyczyna lezy w wnętrzu silnika ale tu uwaga - nie można zaoszczędzić na jakości części bo po 3 tyś km będzie powtórka z rozrywki.
Najtansze dostępne na rynku pierścienie i zawory oraz tłoki to pułapka dla niewiedzących o tym - często w wyniku tego błedu warsztaty pierwszy i ostatni raz naprawiają silnik w smarcie . Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
a mozesz dac jakies namiary gdzie kupic te czesci dobrej jakosc i po wmiare korzystnych cenach?widzialem na allegro,ze remontujesz i sprzedajesz juz naprawione silniki,ale ja chcialbym sam sie pobawic.tylko nie wiem jakich czesci mam uzyc,zeby auto chociaz z 40tys mi pojezdzilo dobrze.moja benzynka z 2000 roku jezdzi niezle,ale olej tez juz żłopie jak rasowy żur wina
tak ,sam chce sie pobawic.w pytaniu chodzilo mi o rade jakiej firmy czesci sa dobre,a jakiej do kitu.gdzie mozna kupic te lepsze w dobrej cenie itp.A NIE JAKIE CZESCI SA POTRZEBNE DO REMONTU.
Mnie zastanawia fakt,(jak widzę na forum) żywotności silników benzynowych,dlaczego tak szybko (w granicach 100000km)muszą być remontowane.Czyżby mercedes użył do ich produkcji niskiej jakości materiałów,czy ich przebiegi są znacznie większe? Możesz Robert wyjaśnić mi,zwłaszcza,że masz je na codzień.
Ps. (robert74) to miałem na myśli co napisałeś,może trochę zle ująłem,ale chodziło mi o ceny i jakość,nie kwestionując Twojej wiedzy.Często warsztaty mają duże upusty i wtedy nie opłaca się tego robić samemu.Przećwiczyłem ten temat ostatnio na przykładzie opon. Cytat:Mnie zastanawia fakt,(jak widzę na forum) żywotności silników benzynowych,dlaczego tak szybko (w granicach 100000km)muszą być remontowane.Czyżby mercedes użył do ich produkcji niskiej jakości materiałów,czy ich przebiegi są znacznie większe? Devil żadne inne auto niema tyle mocy z tak małej pojemności i tu cała magia zawsze jest coś za coś Najwięszy problem zjadania oleju mają silniki 600 Mercedes widząc ten problem od 2003 roku (smarty po lifcie) wprowadzil silnik 700 w którym usunięto kilka głównych wad, dzieki czemu żywotnośc wzrosła ( może nie jakoś mega powalająco ale są mocniejsze). Obecna jednostka napędowa 1000 tez nie została wprowadzona od tak sobie....Nowy Smart to już niestety silnik Mitsu a wiadomo tamte rejony słyną z małych kosiarkowych silników które są kręcone dość mocno (honda, nissan, subaru itd.).
jakos te małe silniki wszystkie zaczynaja umierac po 100 tys km.w cieniasie,w tico itp.ale co powiecei na silniki diesla w np. lagunie 2 z lat 01-05.silniki 1.9 dci zdychają przy 100 tys,turbiny po 50tys.samochod z sredniej klasy,wydaje mi sie ze powinny byc te motory bardziej wytrzymałe.mam lagune z roku 2008,1.5 dci -turbine wymieniali mi przy przebiegu 31 tys km.dobrze ,ze jest gwarancja
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości