dobre! Czyli co? Taka namiastka podświetlenia AMBIENTE???
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Ja mam w kabinie jednego leda COB i innej opcji nie widze jak to rozwiazanie.
Jest 5min roboty a efekt az przesada na tak male autko. Fajne jest to ze ona do minimalnego swiatla potrzebuje cos kolo 10V wiec nie ma problemu z lekkim swieceniem ciaglym. http://allegro.pl/modul-cob-48-chip-led-...78627.html A dokladniej taka: http://allegro.pl/lampa-54-led-cob-modul...56517.html Dokladnie miesci sie w 450 w tej lampce na tyle na srodku.
U mnie w F2 450 też jest taki efekt delikatnego świecenia. Widać to głównie w nocy, nie sądzę, żeby tam płynął jakiś znaczący prąd bo jeszcze nigdy takie zachowanie nie spowodowało, że akumulator się rozładował - a zdarzało się, że samochód stał po 2 tygodnie. Jak będę miał chwilę czasu, to to zmierzę. Z mojej strony mogę tylko radzić, żeby się tym nie przejmować.
Smart ForTwo 0.8 CDI 41KM 2003r
Smart ForTwo 1.0 MHD 61KM 2010r (23.12.2014, 22:58)stonalodz napisał(a): OT. Zgadza się? Rozumiem że też go oglądałeś? Tylko mnie teraz nie załam jakimś newsem... Więc zadam nowe pytanie, Tym razem chodzi o to światełko z przodu pod radiem, ja tutaj również mam wyciągniętą żarówkę, dodatkowo nie wiem nawet jaka tam powinna być, oraz czy to jest standardowa czy designed for smart?
Ja obecnie użyłem hermetycznych modułów, w każdym module jest po 3 diody i rezystor. Każda dioda to tak na prawdę 3 diody w jednej obudowie co daje połączenie szeregowo równoległe i w takiej konfiguracji gdy światło mamy wyłączone to diody całkowicie gasną.
Modułów do lampki mieści się kilka sztuk co dodatkowo ma wpływ na efektywność takiego oświetlenia. Jak to zamontować? Wystarczy odrysować kształt lampki na czymś sztywnym(np. plastik z opakowania po czymś, tektura), wyciąć i dopasować do wnętrza lampki, wyciąć trzeba część styków od żaróweczki i zostawić tyle by podlutować dwa przewody( moduły są fabrycznie ze sobą połączone więc mamy tylko dwa przewody do podłączenia zasilania. Każdy z modułów naklejamy na wcześniej wyciętym podłożu i kable zawijamy pod spód. Jak mamy już wsio gotowe, zamykamy i sprawdzamy czy świeci. W razie potrzeby trzeba zamienić plus z minusem- czyli odlutować kabelki i zamienić miejscami. Jeden moduł to koszt kilku złotych. W razie potrzeby moduły mają uszka do przykręcania na śrubki no i fabrycznie mają od spodu taśmę do przyklejenia.
Star diagnoza trójmiasto.
Kupiłem dziś tą żarówkę, (5,50zł taka przyjemność), jednak denerwuje mnie to ciągłe świecenie tych żarówek i obawiam się tak zostawić auto na noc, ba co dopiero na kilka dni nie jeżdżąc codziennie.
Prawdopodobnie będę musiał wymienić termostat u siebie, ktoś może robił i ma doświadczenie najlepiej w Łodzi/lub po trasie Łódź <-> Kalisz? |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Żarówki LED a homologacja lampy | plesniak | 50 | 15.376 |
13.08.2023, 08:50 Ostatni post: highpsi |
|
Homologacja indywidualna na lampy LED do 453 | plesniak | 1 | 2.064 |
28.11.2018, 00:04 Ostatni post: damiano.o |
|
Żarówki LED wszelkiego rodzaju | plesniak | 69 | 22.374 |
19.11.2017, 11:24 Ostatni post: obwd-crash |
|
Zestaw głośnomówiący do smarta – testy, opinie, porady | Gantz | 22 | 16.557 |
09.03.2014, 22:16 Ostatni post: Felix1302 |
|
Żarówki H7 H4 H11 LED CREE - dyskusja | LAZY. | 10 | 29.955 |
14.01.2014, 22:30 Ostatni post: jakubo |