hmmm lubie depnac czasem
i zapominam sie az dochodza obroty na maxa
i juz nie moze ... dolozyc mu ta turbine dodatkowa
widzialem w katalogu takiejs cosik
zamecze go?
moze grzeczniej sie turlac?
rocznik 2002 grudzien, 88tys przejechane
zatem takie pytania i bole egzystencji mnie mecza ;]
poradzcie cos
All-capone
Liczba postów: 1.292
Dołączył: Jul, 2006
Reputacja:
18
Imię: Robert
Skąd: blisko Iławy
All-capone
15.07.2007, 14:25
proponuje wczęśniej wymienic pierścienie
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
waflo
Liczba postów: 1.008
Dołączył: Jun, 2006
Reputacja:
1
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Milton Keynes
smart fortwo 451 Turbo, pulse, 2014
smart roadster Brabus, 2004
smart roadster, 2004
Jak lubisz czasem depnac to po co u licha kupowales CDI ? Trzeba bylo wybrac 0.7l benzyne, zrobic kilka drobnych modyfikacji po ktorych uzyskal bys spokojnie 90-100KM, a wowczas byla by to calkiem inna jazda niz tym twoim 50KM CDI...
Benzynowka kreci sie do 6000obr (nie jak diesel do 4500) i na trzecim biegu rozpedza sie blisko do 100km/h...
waflo
Liczba postów: 1.008
Dołączył: Jun, 2006
Reputacja:
1
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Milton Keynes
smart fortwo 451 Turbo, pulse, 2014
smart roadster Brabus, 2004
smart roadster, 2004
Cos zle wyczytales...w zyciu nie sluszalem aby ktos do tak malego silnika montowal dwie turbiny, nie ma takiej opcji.
To praktyka znana z silnikow duzych pojemnosci gdzi montuje sie kilka turbin tlaczacych przy roznych obrotach...
W smarcie wycagniecie 1.2Bar z oryginalnej turbiny jest mozliwe i nic wiecej do szczescia nie potrzeba...