W tej firmie to chyba bym naprawił turbinę http://allegro.pl/turbosprezarka-smart-r...70352.html
pzdr
PKO
pzdr
PKO
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
W tej firmie to chyba bym naprawił turbinę http://allegro.pl/turbosprezarka-smart-r...70352.html
pzdr PKO
reklama dźwignią handlu
ta maszyna do wyważania Cimat ze zdjęcia nie obsługuje takich małych wirników jak GT12 i GT20 . <Myjka ultradźwiękowa to chinszczyzna z Allegro rekomendowana do protez zębowych oraz zegarków mechanicznych ale samo jej posiadanie robi juz jakis prestiż . By nie było lipy trzeba wypiaskowac kolektor w chinskiej myjce koloru czerwonego ze zdjęcia ( mam tez taka kosztowała tysiaka :P)) Zestaw Mellet a to łozysko rurkowe i dwa pierścienie co koszuje ok 100zł , cała operacja polega na wymianie tych części . I teraz ciekawostka , po wysyłce turbiny która jest tylko lekko zużyta tzn cały czas działą dobrze cena 599zł pozostaje bo wyedy wymieniamy zestaw klamotów za 50 zł i jest git , troche pia chu i towar wygląda pierwsza klasa , ale jak okaże sie ze wirnik jest złom bo cos wpadło albo korpus jest wyrąbany w miejscu gdzie uszczelniają pierścionki to dzwoni pan z firmy i mówi ze uszkodzenia wykraczają poza standardowy pakiet naprawy i cena wynosi np 1500zł , czy sie pan pani godzi czy nie ? jak nie to koszt oględzin i wyceny ok 200zł inaczej nie odeślemy turba. Moi klienci wiele razy relacjonowali taki przebieg próby naprawy turbiny w jakims mega zaj*bistym warsztacie . To nie znaczy ze ta firma nie potrafi naprawiac turbin , VW Audi Group 100% zadowolenia , cięzarówki koparki i inne sprzęty tez 100% ok ale smart ze względu na mikro rozmiary taki łatwy i tani nie jest w serwisie turba. CDI jest duzo taniej i łatwiej naprawic niz benzyne , do benzyny juz lepiej i paradoksalnie taniej jest kupic nowa niz rpobić poważny remont , lub chociaz dobrą używke . Nie spotkałem sie jeszcze że uzywka nie mająca luzów z prostymi łopatkami i ogólnie wyglądająca dobrze sprawiała jakies problemy , często spotykam dosyc duże luzy na wirnikach a mimo to wszystko działa prawidłowo. Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
Regeneratorem turbin to ja może nie jestem i nie będę ale znalazłem przez przypadek i wyglądało profesjonalnie Ciekawe czy mamy klubowicza który próbował regenerować turbinę w tej firmie
pzdr PKO
muszę w pracy doszukać się firmy do której my wysyłamy jako serwis turbosprężarki naszych klientów które nadają się do regeneracji jeśli klient nie chce nowego turbo ... są gdzieś pod Białymstokiem o ile dobrze kojarzę bo tam (nie chcę przekłamać więc mówię chyba ! ) mają wyważarkę do 200 tyś obr a nie do 60 tys jak w firmie którą pokazałeś powyżej w linku... Jak nie zapomnę to jutro to sprawdzę. Co prawda nie rozmawiałem nigdy z nimi czy robią regenerację turbin do smarta ale grupy VW robią puki co dobrze (nie mieliśmy żadnej reklamacji jeszcze od roku bo tyle mniej więcej z nimi współpracujemy - choć niestety są to pojedyncze przypadki - raz na dwa , trzy miesiące ktoś odmawia wymiany i upiera się na regeneracji...)
Wiele turbin pracujących w samochodach , bądz z demontażu jakie widziałem posiadały znaczniki na wirniku świadczące o tym ze były rozbierane i składane bez wyważenia , ktos znaczył rysikiem jak złozony był wirnik i składał ponownie , więc wątpie by wszyscy którzy zajmują sie regeneracja trurbin wyważali wirniki .
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
wbrew pozorom ten kolektor bardzo dobrze sie spawa , w wolnej chwili zamieszcze foty i instrukcje jak to zrobic
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
Turbina została zakupiona nowa . Wszystko cacy, ale....non stop jest problem z odpowietrzeniem smarka . Temperatura dochodzi do 100 stopni, wentylator się włącz, temperatura spada, ale nadal leci zimne powietrze w nawiewie. Teraz zastanawiam się ...czy nie wymienić termostatu?
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|