Szukam kogoś z Warszawy co pożyczy mi na sprawdzenie sterownik od świec żarowych na razie to jedyna rzecz która wydaje mi się podejrzana co do mojej usterki.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
450 -Cdi świece żarowe, kontrolka,schemat
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Witam, mam taki sam problem jak kolega wyżej. Nie żwieci kontrolka swiec żarowych.
Jak sprawdzic czy mam podmieniony licznik? Czy komputer auta podgrzeje świece jeśli jest podmieniony licznik? Licznik to tylko kontrolka, nie jest mi szczególnie potrzebna, a świecami pewnie steruje komputer. To mój domysł, czy ktoś wie dokładnie? Domyślam się, że sam sie dowiem czy grzeją, gdy temperatura spadnie poniżej zera Ale wolałbym być przygotowany i sprawdzić to wcześniej. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc!
No mnie właśnie dziś zaświeciła kontrolka świec, co sądzicie o świecach Denso? Producent moim zdaniem dobry a cena w porównaniu do NGK o wiele niższa. Z kolei w drugim autku (Cee'd) mam żarowe Denso i to chyba zamontowane fabrycznie i nie ma z nimi problemów od 5 lat a z NGK co prawda zapłonowymi miałem wiele problemów w poprzednim autku.
(26.12.2013, 11:23)chadie napisał(a): No mnie właśnie dziś zaświeciła kontrolka świec, co sądzicie o świecach Denso? Producent moim zdaniem dobry a cena w porównaniu do NGK o wiele niższa. Z kolei w drugim autku (Cee'd) mam żarowe Denso i to chyba zamontowane fabrycznie i nie ma z nimi problemów od 5 lat a z NGK co prawda zapłonowymi miałem wiele problemów w poprzednim autku. U mnie w zeszłym roku zaświeciła się kontrolka, a okazało się, że faktycznie padł sterownik od świec żarowych. Najpierw sprawdź czy faktycznie padła któraś ze świec - kontrola np. żarówka z przewodami. Jeden przewód podłączasz do (+) a drugi przykładasz do świecy - styku gdzie przypięty jest przewód zasilający świecę.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!! (25.01.2014, 09:27)Lolek napisał(a): To pewnie masz spaloną żaróweczkę w budziku. Teraz są takie mrozy że na wszelki wypadek po przekręceniu zapłonu zaczekaj 5 sek. i dopiero włącz rozruch, tak będzie bezpieczniej dla silnika. L Wczoraj przy (-)18° kontrolka od świec paliła mi się prawie 10s, a i tak zabieg grzania powtórzyłem jeszcze dwa razy i dopiero odpalałem.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
A ja kilka lat temu miałem daihatsu charade 1.0 TD z 91 roku do którego lałem olej rzepakowy z biedronki, olej opałowy, biopaliwo i różne inne wynalazki - wszystko co tłuste i wyobraźcie sobie że nawet przy mrozach -30 stopni odpalała ZA PIERWSZYM RAZEM i śmigała aż miło !!!!
Stara japońska technologia... Niestety podłoga zaczynała mieć dość i trzeba było się jej pozbyć... Ale silniczek prima sort... (na liczniku było 230 tyś - ile w realu - nie wiem). Seba - a gdzie tu smart? |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości