Cytat:kamill wrote:Kamil, turbina ma taką samą wytrzymałość w benz i dieslu... przynajmniej taką mam wiedzę.
Dla mnie CDI jest trochę za glosny , pada tam ponoc szybciej turbina i sprzeglo a to tez sa duze wydatki ,.
Turbina 2,5 tys a sprzeglo ponad 1,5 tys .
Jej sprawność uzależniona jest w głównej mierze od tego jak ją użytkujemy (chłodzenie, rozgrzewnie, częstotliwość wymian oleju, jakość oleju)... natomiast zużycie sprzęgła zależne jest od tego gdzie więcej jeździmy... wiadomo, że szybciej padnie przy jeździe po mieście, niż np. przy jeździe autostradowej.
Gothka, czytam ten wątek i odnoszę wrażenie, że błądzisz jak we mgle. Poczytaj wątki archiwalne na tym forum. Jest tam dużo wskazówek jak nie wpaść na minę... jedno jest pewne- jeśli kupując F2 będziesz kierować się tylko ceną to jestem więcej jak pewien, że zaraz po zakupie zrazisz się do tego auta.
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&