Myślałem że wymienie maglownicę na taką z silniczkiem elektrycznym podłącze do niej prąd i będzie chulać ale widzę to nie takie proste jak się wydaje.
Miałem taki pomysł aby zamontować przycisk CITY jak w PUNTO i tylko przy parkowaniu czyli tam gdzie się często kręci w miejscu włączać wspomaganie a w czasie jazdy wyłączone aby kierownica nie chodziła zbyt luźno. Tylko nie wiem jak będzie chodzić z wyłączonym wspomaganiem ? Mam nadzieje że nie będe się siłował z kierownicą. Panowie co sądzicie o takim rozwiązaniu bo jest dość proste , wymiana maglownicy ,podpięcie zasilania i jakiś przycisk wł/wył?
Miałem taki pomysł aby zamontować przycisk CITY jak w PUNTO i tylko przy parkowaniu czyli tam gdzie się często kręci w miejscu włączać wspomaganie a w czasie jazdy wyłączone aby kierownica nie chodziła zbyt luźno. Tylko nie wiem jak będzie chodzić z wyłączonym wspomaganiem ? Mam nadzieje że nie będe się siłował z kierownicą. Panowie co sądzicie o takim rozwiązaniu bo jest dość proste , wymiana maglownicy ,podpięcie zasilania i jakiś przycisk wł/wył?