Witam!
Mam pytanko do wszystkich, którzy mieli do czynienia z silnikami CDi (F2 450). Otóż przy wyłączaniu silnika przy przełączeniu kluczyka w pozycję 0, silnik szarpnie. Zjawisko podobne do źle wyregulowanego zapłonu w silnikach "malucha" lecz oczywiście nie tak długo trwa, ale jednak wyraźne. Nie mam doświadczenia w silnikach diesla, być może to normalne ale wolę zapytać bardziej doświadczonych użytkowników Smerfa.
Pozdr.
Voytheck
PS. Efekt jakby silnik jeszcze "obracał się" siłą bezwładności.
Mam pytanko do wszystkich, którzy mieli do czynienia z silnikami CDi (F2 450). Otóż przy wyłączaniu silnika przy przełączeniu kluczyka w pozycję 0, silnik szarpnie. Zjawisko podobne do źle wyregulowanego zapłonu w silnikach "malucha" lecz oczywiście nie tak długo trwa, ale jednak wyraźne. Nie mam doświadczenia w silnikach diesla, być może to normalne ale wolę zapytać bardziej doświadczonych użytkowników Smerfa.
Pozdr.
Voytheck
PS. Efekt jakby silnik jeszcze "obracał się" siłą bezwładności.
______________________
??? ???? ???????? ?????? ????? ????
??? ???? ???????? ?????? ????? ????