(12.06.2013, 20:07)Kanapa napisał(a): Zdjąć Aku i sprawdzić stan linek - przy okazji przesmarujesz co trzeba.
Bez tego to wróżenie z fusów.
Odświeżam wątek. Znowu smarkacz się buntuje .
Tym razem mam problem z wchodzeniem "2". Na bardzo wolnych obrotach jeszcze wejdzie z 1, ale już redukcja z 3 lub przy prędkości wyższej od 20 na 1 - nie mam mowy.
Pomaga delikatne przytrzymanie biegu na 2 wtedy "nie" wypada i wchodzi ale to raczej nie przy redukcji. Oczywiście jestem świadoma, że mu to nie służy.
Wybrałam się do mechanika, miałam nadzieję, że skończy się na dolaniu oleju...
Powiedzieli, że na razie sprawdzą co jest. Oczywiście pęknięta linka od sprzęgła . Koszt w serwisie Merca ok. 800zł.
Wyżej piszecie o zamiennikach od COLTA (Kanapa plizzz ) czy są takowe do benzyny 1.3 95KM z 2005 r. ?
Znalazłam coś na Allegro, ale czy stan tego ustrojstwa nie jest zbliżony do mojej starej ...trudno powiedzieć.
Czy znacie może dobrego fachowca specjalizującego się w skrzyniach na Lubelszczyźnie w okolicach Lublina, Puław bez cenowej ekstrawagancji?
Sprawa oczywiście jest pilna, bo skrzynia (jak kobieta ) nie znosi przemocy...