Co dokładnie warsztat powiedział?
Jaka pęknięta linka sprzęgła?
99% problemów to wyrobione cięgna od wybieraka do dźwigni zmiany biegów lub przytarty sam wybierak.
Zamów używany zestaw z Wronek lub gdziekolwiek indziej - warunek gwarancja rozruchowa. Pasuje 1:1, niech będzie od 1.3 litra Colt 6 generacji.
Szukaj warsztatu który robi japonczyki i przy okazji wymiany linek niech rozruszają wybierak. Na początek sprawdziłbym stan wybieraka!
Prawdopodobnie działał już z oporami i mógł mieć wpływ na stan cięgien. Tam są wkładki gumowe i pewnym czasie pękają.
Jaki masz przebieg i który rocznik?
Jaka pęknięta linka sprzęgła?
99% problemów to wyrobione cięgna od wybieraka do dźwigni zmiany biegów lub przytarty sam wybierak.
Zamów używany zestaw z Wronek lub gdziekolwiek indziej - warunek gwarancja rozruchowa. Pasuje 1:1, niech będzie od 1.3 litra Colt 6 generacji.
Szukaj warsztatu który robi japonczyki i przy okazji wymiany linek niech rozruszają wybierak. Na początek sprawdziłbym stan wybieraka!
Prawdopodobnie działał już z oporami i mógł mieć wpływ na stan cięgien. Tam są wkładki gumowe i pewnym czasie pękają.
Jaki masz przebieg i który rocznik?
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904